עזרה בזיהוי אתר

Xעמרי

New member
לא ממש

אתר לא אמור לייצג את מערכת ניהול התוכן שלו ויהיה מגוחך לחשוב שעל פי התנהגות אתר ניתן יהיה לקבוע דבר שכזה. בנוסף, רוב הדברים היפים שרואים שם, שאולי מזה אתה כ"כ מתלהב, הם בסך הכל javascript (יש שם פרוטוטייפ וjQuery)
 
הבנתי

זה לא שאני מתלהב, פשוט אני צריך אתר כזה (מבחינת ההתאמה ל IPHONE/IPAD) אז אולי אנסח את השאלה מחדש. אני צריך אתר שיתאים למכשירים האלה, האם יש משהו כזה שמגיע מוכן?
 

pitoach

New member
לא מדוייק עומרי ../images/Emo13.gif

רישמית דווקא אתר כן אמור לייצג את מערכת ניהול התוכן שלו ואת המערכת שייצרה אותו. יש אפילו תגי מטה מיוחדים כדי להציג נתונים כאלה מעשית... אפילו מי שמייצר אתר בוורד מוחק בדרך כלל תגי מטה כאלה שנוצרו לו כמו כן מגלישה באתר לפעמים ניתן לזהות באיזה מערכת תוכן הוא נבנה ולעיתים מכניסה לקוד מי שמכיר את מערכת ניהול התוכן יכול לזהות שהוא נכתב במערכת מסויימת (אבל גם אם הייתי מזהה אני לא בטוח שהייתי רוצה להפיץ את זה סתם ... אולי בעל האתר לא רוצה שידעו... )
 

Xעמרי

New member
זו פילוסופיה

רק אם אותו מתכנת שעומד מאחורי מערכת הניהול השכיל לעשות את זה, זה אכן יתבטא. מערכות הניהול שאני עשיתי עד היום אינן מסגירות את עצמן דרך האתר וטוב לי שכך הדבר האחרון שאני ארצה זה שמישהו שמכיר את מערכת הניהול ימצא חור כלשהו לניצול באתר אחר.
 

pitoach

New member
זו לא פילוסופיה אלא עובדה ../images/Emo13.gif

נשאלה שאלה אם אפשר והתשובה היא שכן במערכות מסויימות ולא באחרות פשוט מאוד אולי המערכת שלך היא מהסוג השני ולגבי התוכנה שבנתה את הקוד זה תקן של איגוד האינטרנט ויש תגי מטא מתאימים להכריז מי התוכנה שבנתה את הקוד וזו לא פילוסופיה אלא ההמלצה דווקא * אני חושב שאתה צודק עקרונית לגבי כך שלעיתים עדיף לא לספר למשתמש הקצה באיזה אפליקציה זה נבנה כדי להימנע מניצול חורי אבטחה
 
למעלה