עזרה בדילמה
החלפתי בולים עם אספן מקנדה, שלחתי לו בולי ישראל (משומשים ובמצב נהדר) תמורת בולי אופניים. היום קיבלתי את בולי האופניים וגיליתי שהם מהסוג שאפשר לקנות בחבילות של 25-50-100 וכו' - אתם יודעים, ממדינות עם שמות מוזרים, הרבה בולי polska ו- reupbkica de guinea ecuatorial וכדומה. חוץ משניים קנדים הכל נראה מין זיוף כזה, לא יודעת בדיוק להגדיר את התחושה. א. האם זה בסדר שהוא שלח לי בולים שאינם באמת משומשים אלא קנויים? ב. איך יודעים אם המדינות באמת הנפיקו את הבולים, למשל פולין או צ'כסלובקיה - האם הבולים באמת היו בשימוש או שהונפקו רק למטרת מכירה לאספנים? ג. האם אני צריכה לומר לקנדי שהחליף איתי משהו או לבלוע את הצפרדע בשקט? אשמח לשמוע את דעתכם!
החלפתי בולים עם אספן מקנדה, שלחתי לו בולי ישראל (משומשים ובמצב נהדר) תמורת בולי אופניים. היום קיבלתי את בולי האופניים וגיליתי שהם מהסוג שאפשר לקנות בחבילות של 25-50-100 וכו' - אתם יודעים, ממדינות עם שמות מוזרים, הרבה בולי polska ו- reupbkica de guinea ecuatorial וכדומה. חוץ משניים קנדים הכל נראה מין זיוף כזה, לא יודעת בדיוק להגדיר את התחושה. א. האם זה בסדר שהוא שלח לי בולים שאינם באמת משומשים אלא קנויים? ב. איך יודעים אם המדינות באמת הנפיקו את הבולים, למשל פולין או צ'כסלובקיה - האם הבולים באמת היו בשימוש או שהונפקו רק למטרת מכירה לאספנים? ג. האם אני צריכה לומר לקנדי שהחליף איתי משהו או לבלוע את הצפרדע בשקט? אשמח לשמוע את דעתכם!