עזרה בבקשה

Gbogda

New member
עזרה בבקשה

נתקעתי על triac ומחפש טרנס בסגנון שלו בבקשה תמליצו לי על דברים טובים ומעניינים תודה
 

MidNight Flame

New member
נסה אולי את הקומפייל...

VA - Qubic Loops ששוחרר ב2004 לא בדיוק אבל בערך...
 

MidNight Flame

New member
לא רחוק האמת

יש משו שיותר מסתדר לי בראש, הרכב ישראלי שעושה משו מעולה, רק שכחתי את השם...
 

Mad Sorcerer

New member
סטייל הסגנון הישן של ליש אולי

טריאק הם הרכב הטראנס הישראלי הכי טוב בימינו
 

goaguy

New member
חיפשת......

מצאת.... תכלס טריאק לקחו את הסיגנון שלהם מ X-DREAM הסטייל : טראנס מתכתי (יותר לכיוון טראנס-אתר בנייה).
 

Luftwaffe

New member
חח טראנס מתכתי

בתכלס מסיבה באתר בנייה עם x-dream יכולה לבוא בטוב החברה האלה יודעים מה הם עושים.
 

Palombini

New member
יודעים ועוד איך...

אתר בנייה ואקסדרים הזכירו לי ישר את אחת המסיבות שלהם בארץ באיזור הצפון במקום שהוא כמו מין מחצבה\אתר בנייה, הרגשה שאתה בחלל ממש הזוי בשנת 1999-2000 בערך. אז הם היו בשיא! ואכן המסיבה הזאת העיפה לי את התחת לחלל ... טריאק זה טכנו פסי טראנס (מתכות\מכונות\איך שתירצה לקרוא לזה) עוד אמנים בכיוון: Spirallianz, Midi Miliz, Paps, Magus, Dual Head משהו ספציפי: Domestic - Human Base B00M
 

orberman

New member
התכלס הוא ש

טריאק לא מגיעים לקרסוליים של אקס-דרים, דלתא, מידי מיליז\ספירליאנז!
 

Mad Sorcerer

New member
מן הסתם

זה כמו להשוות בין יוסי בניון לרונאלדיניו - בניון אחלה שחקן אבל רונאלדיניו זה עולם אחר
 
למעלה