די כבר
אתה לא יודע מה זה בדיוק הקרנה מחוץ-לגוף. נקודה. אז אם אתה רוצה לכתוב את דעתך בנידון, את האמונות שאתה אימצת לעצמך, בידיעה מלאה שיש עוד תיאוריות ואמונות שונות ורבות. תגיד שמדובר באמונה, אתה מדבר כאילו זה חייב ליהיות נכון, יש לי הרגשה משונה שאתה קצת משלה את עצמך, הבעיה שאתה מפיץ את זה.