עזרה בבקשה

גרנות

New member
עזרה בבקשה

מישהו יכול לתת לי כתובות בעברית על: 1: הקרנה חוץ גופית 2: השתלטות על אחר בחלומות (יש דבר כזה???) בתודה מראש ערן
 

דנה^^

New member
בקשר לראשון-

אתה יכול למצוא בקישורי הפורום בקשר לשני- לדעתי לא קיים דבר כזה. זה לא הגיוני, לא יכול להיות וממש לא מתקבל על הדעת! :)
 

שריר

New member
בקשר לשני

אני מאוד מקווה שאף אחד לא יעזור לך בו!!!!!!!!!! להשתלט למישהו על החלום תגיד אתה ממש מפגר או שאתה ממש ממש ממש מפגר
 

Nightwish-boy

New member
לא חייבים לעשות את זה שלילי!

חבר שלי למשל, נורא רוצה לעוף בחלום ולא מצליח לו... אז אם אני אשתלט לו על החלום אני יכול לגרום לו לעוף! אופציה אחרת היא לומר למישהי שאתה אוהב אותה דרך חלום... יעיל ומוגן :) שלך דור
 

חלמן

New member
באמת -

למה אתם חושבים שזה דבר שלילי הכל???? אם אני ישתלט לחבר שלי על חלום אני יעזור לו להבין שהוא חולם, (לעזור לו לחוות חלום צלול!) ואתה יכול לעזור לאנשים! לעשות מפגשים בחלומות , נשמע ממש אחלה.. אבל ברור, שבני אדם חושבים שהכל עושים נגד,
 

דנה^^

New member
כמו אמרתי.. ואני אגיד שוב

אי אפשר להשתלט למישהו על החלום.
 

RedUri

New member
תחשוב על זה ככה

כבר הרבה אנשים אמרו בפורום שלחלומות יש השפעה ישירה על התת מודע? חשבת על זה שחבר שלך יתחיל לחשוב שהוא באמת יכול לעוף? ושזאתי שנכנסת לה לחלום תתחיל לאהוב אותך עד טירוף? יש דברים שאי אפשר לחזות ועדיף גם לא לבדוק אותם. כמו המקרה של אלזיבת ומה שמה.... המקרה שמישהו השאיר ילדה לבדה בעליית גג וילדה אחרת עם אמא שלה בעליית גג. שחכתי איך קוראים להן, אבל זה לא העקרון!!! אתה לא יכול לדעת מה יהיו ההשלכות של המעשים שלך!!!!! הנפש של האדם זה לא דבר ככך פשוט שאתה יכול לחזות ככה סתם. גם הבן אדם הכי חכם שבעולם לא יכול (אני חושב....) ואני די בטוח שזה לא אתה... (לא אישי כמובן....)
 

חלמן

New member
אתה יכול

יכול\ה לעשות בבקשה משפטים נורמאלים.. תקרא את ההודעה ותבין
 

דנה^^

New member
אתה יכול לפרט יותר על המקרה שאמרת-

"המקרה שמישהו השאיר ילדה לבדה בעליית גג וילדה אחרת עם אמא שלה בעליית גג. שחכתי איך קוראים להן" מה בדיוק היה שם..?
 

mga-abir

New member
שנ נושאים שונים ונפרדים

הקרנה חוץ גופית דומה לחוית מוות,המעבר הוא לממדים שונים,והשימוש הוא שלא באמצעות הפיסי.לשם כך יש לדעת לנתב ביו אנרגיה המשמשת דבק מחבר בין הגופים.אין קשר לחלומות צלולים ואחרים,אלו שני נושאים נפרדים. בברכה אביר
 

Cheetah

New member
די כבר

אתה לא יודע מה זה בדיוק הקרנה מחוץ-לגוף. נקודה. אז אם אתה רוצה לכתוב את דעתך בנידון, את האמונות שאתה אימצת לעצמך, בידיעה מלאה שיש עוד תיאוריות ואמונות שונות ורבות. תגיד שמדובר באמונה, אתה מדבר כאילו זה חייב ליהיות נכון, יש לי הרגשה משונה שאתה קצת משלה את עצמך, הבעיה שאתה מפיץ את זה.
 

RedUri

New member
תקשיב

זה יכול להיות שזה רק חלק מהחלום ואני לא מנסה להציף אותכם בדעות שלי או משהו חוץ מזה שאני לא מאמין בהרבה הוכחות מדעיות. עובדה שהוכיחו את תורת הגזע ועוד כל מיני שטויות אני רק מספר מה קרה לי זה הכל..... אז אני לא מבין מה אתה רומז....
 

BladeRaider

New member
תורת הגזע נבעה מלוגיקה מוטעית

ולכן היא לא הוכחה מדעית. הייתי מסביר בדיוק מה מעוות בהוכחה אבל יש לי טונות של שיעורי בית. אני אכתוב יותר מאוחר
 

BladeRaider

New member
ההסבר

האבולוציה עובדת על עיקרון הברירה הטבעית שלפיו פרטים שלא מתמאימים לסביבתם לא יזכו להעמיד צאצאים. תורת הגזע מרחיבה את זה וטוענת שהגזע הארי הוא עליון על האחרים ובאופן אקטיבי פועלת להשמדת הגזעים ה"נחותים" בעוד שהם יכלו להעמיד צאצאים. שינוי הסביבה לא צריך לבוא כתוצאה מהחלטה של גזע, ומי בכלל אמר שהם העליונים? בעיקרון זה יותר מסובך מזה, אבל זה על רגל אחת
 

yariv~2

New member
אני לא יודע מה קורה לי בזמן האחרון

אני שואל יותר מידי שאלות על "משפטים" לא מובנים של אנשים
ולשאלות: "הקרנה חוץ גופית דומה לחווית מוות" אפשר לדעת מאיפה לקחת את זה? לי יש תאוריה שונה לגמרי.. (ודרך אגב לא אני המצאתי אותה היא מוכרת ומקובלת) "אין קשר לחלומות צלולים ואחרים, אלו שני נושאים נפרדים" אז יפה שאתה מאלה שחושבים כך אך יש בעניין ויכוח לידיעתך ואל תקבע עובדות בשטח אם אנשים גדולים וטובים ממך עדיין לא קבעו.. טוב נו.. מחכה לתשובה ממצה (אם יש באוסף) יריב
 

Cheetah

New member
"הקרנה חוץ גופית דומה לחווית מוות"

אולי זה לא השימוש הכי מדויק במושגים. אבל יש קשר בין חווית קירבה למוות או NDE לחוויה מחוץ-לגוף אני מניח שעיקר הקשר הזה מקורו בעובדה שרבים מהNDE נחשבים OBE. אני מנסה להגיד ואמרתי את זה פעם יותר טוב שאנשים במצב שהם קרובים למוות (כתוצאה מטראומה קשה, תאונת דרכים, התקף לב, או אפילו לידה קשה וכו´) קרו מקרים רבים שאנשים במצב כזה חוו OBE, אז הינה לך הקשר
 
למעלה