ורדה אורבך
New member
עזרה בבקשה
על מסך המחשב מופיעים קוים מרצדים, כך שאי אפשר לעבוד אתו. המסך נבדק ונמצא תקין, ומסך אחר שחובר למחשב הראה גם הוא תמונה מעוותת. הכרטיס מסך נבדק גם הוא ונמצא תקין. כנ"ל הספק של המחשב. הבעיה נמשכת כבר חודש. עד אתמול היה לנו פתרון עקום: לא כיבינו את המחשב. אם כיבינו, היינו צריכים לחכות מספר שעות עד ההדלקה הבאה, אחרת שוב היו שיבושים. אתמול כיבינו אותו, ומאז לא חזר לעבוד כמו שצריך. למרות שחיכינו למעלה משתים-עשרה שעות, המסך שוב משובש. מה יכולה להיות הסיבה?
על מסך המחשב מופיעים קוים מרצדים, כך שאי אפשר לעבוד אתו. המסך נבדק ונמצא תקין, ומסך אחר שחובר למחשב הראה גם הוא תמונה מעוותת. הכרטיס מסך נבדק גם הוא ונמצא תקין. כנ"ל הספק של המחשב. הבעיה נמשכת כבר חודש. עד אתמול היה לנו פתרון עקום: לא כיבינו את המחשב. אם כיבינו, היינו צריכים לחכות מספר שעות עד ההדלקה הבאה, אחרת שוב היו שיבושים. אתמול כיבינו אותו, ומאז לא חזר לעבוד כמו שצריך. למרות שחיכינו למעלה משתים-עשרה שעות, המסך שוב משובש. מה יכולה להיות הסיבה?