עזרה בבקשה

elazarg

New member
עזרה בבקשה

למישהו יש מושג איפה אני יכול למצוא קטעים של "עמי ואלי" (איציק פלאח) שמופיעים אצל אדיר מילר?? תודה..
 

NimaZ

New member
../images/Emo32.gif

מי שלא קופץ הוא בטטה
 

darkman 36

New member
קופץ + בעע+ חידוש חתימה + ../images/Emo32.gif

יש לי משפט חדש בסוף החתימה, והורדתי את היהודים ממנה
(הם מיצו את עצמם נכון לעכשיו, אני חולה על שייגעצ) נ.ב- הוריי! השיער שלי התארך!
 

Ronush14

New member
*קופצת*

אבל אני בכל זאת בטטה!
יושבת כל היום מול המחשב ולא זזה!
 

NimaZ

New member
../images/Emo32.gif

מי שלא כותב: 'בעע' הוא בעעעע מאודדדדדד
(בכיוון הרע!!!)
 

NimaZ

New member
בעע

זהו אני לא בעעע מאודדדדדד
להלהלהלהלהלה עד עכשיו כולכם בעעע מאודדדדדד
 

gilmorefreak

New member
../images/Emo26.gif

*קופצת ומזמרת בעעעעעעע* ועכשיו..ביקשת לכתוב אז.. בעעעעעעעעעעעעעע..
 
למעלה