עזרה בבקשה............!

just4fun

New member
מה אתה צריך אח שלו?...

יהיה יותר קל אם תכוון אותי... ואז אני אוכל להעתיק [סיכומים טובים..אני לומדת באנקורי :)]. ואני גם לומדת טוב יותר דרך כתיבה..
 

CANDY MAN

New member
אחות שלו....

אני לא יודע ספציפית מה אני צריך... אני צריך סיכומים על כל החומר... אם יש לך במחשב את מוזמנת לשלוח ואם את לומדת תוך כדי כתיבה את מוזמנת לסכם ולעלות את זה לפורום.... בכל מקרה, יש לי מגן עוד שלושה ימים ועוד לא התחלתי ללמוד.
 
תקנה מיקודית בסוציולוגיה

אם אתה עוד רוצה את הסיכומים (מהביה"ס) אז תשלח לי מסר ואני אסרוק.
 
למעלה