עזרה בבקשה!!!

symptoms

New member
עזרה בבקשה!!!

יש לי איזושהי בעייה לאחרונה ואינני יודעת לפתור אותה. הרבה פעמים נכתבת לי ההודעה הבאה: can not run unicode of ATL.DLL on windows 95 please install the correct version מחקתי את ה windows media player מה שחשבתי שייתכן והוא גורם הבעייה אך עדיין ההודעה מופיעה לי. היא מופיעה כאשר אני מעוניינת לראות אתרים עם סרטונים או אפקטים כאלו (יכול להיות פלאש) ואני פשוט לא יודעת מה לעשות. כמו כן אני לא יכולה לשלוח אי מייל רק לקבל. האם מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה מראש
 

kitt

New member
ההודעה היא על איזושהי תוכנה שהתקנת

ולא תומכת בחלונות 95 בעברית.
 
למעלה