עזרה בבקשה????
ניסיתי להתקין את הפונט שאלישע הראה בפורום וזה לא הולך. עשיתי הכל והגעתי לשלב שבו לחצתי: select all ואז לחצתי על : install. ואלא ראיתי שזה הותקן. אז ניסיתי שוב את אותו תהליך ואז הופיעה לי הודעה שזה כבר מותקן ואם אני רוצה להתקין שוב אז אני צריכה להסיר את ההתקנה הקודמת. א. אני בכלל לא ראיתי שהגופן מופיע ב. אין לי מושג איך מסירים פונט שאני לא רואה אותו. ואני כל כך רוצה שיופיע לי הפונט הזה....
לימור
ניסיתי להתקין את הפונט שאלישע הראה בפורום וזה לא הולך. עשיתי הכל והגעתי לשלב שבו לחצתי: select all ואז לחצתי על : install. ואלא ראיתי שזה הותקן. אז ניסיתי שוב את אותו תהליך ואז הופיעה לי הודעה שזה כבר מותקן ואם אני רוצה להתקין שוב אז אני צריכה להסיר את ההתקנה הקודמת. א. אני בכלל לא ראיתי שהגופן מופיע ב. אין לי מושג איך מסירים פונט שאני לא רואה אותו. ואני כל כך רוצה שיופיע לי הפונט הזה....