עזרה בבקשה
שלום לכולם אני חדשה פה ותאמת אני לא כ"כ אוהבת את כל הפורמים האלה אבל קראתי קצת מה הולך פה והבנתח שאפשר "ללמוד" מפה הרבה..
החלטתי לכתוב כאן כי אני קצת נואשת ולא יודעת מה לעשות ..
אז ככה אני בת 18 ואני בקטע עם מישהו בן 22 .. הוא ביישן כזה והוא מצפה שאני אחזר אחריו ואראה לו שאני באמת בעיניין שלו.
הבעיה שאני לא יודעת איך לעשות את זה, כי בלי לתפוס תחת או משהו אני רגילה שהבנים הם אלה שמראים לי שהם בעיניין שלי ומציעים לי לצאת וכו' ...
הוא שונה מכל שאר הבנים שהכרתי ויצאתי איתם ואולי זה מה שמושך אותי אצלו
השאלה שלי איך אני יכולה להראות לו שאני באמת בעיניין ובעצם "לחזר" אחריו כמו שהוא רוצה ?
שלום לכולם אני חדשה פה ותאמת אני לא כ"כ אוהבת את כל הפורמים האלה אבל קראתי קצת מה הולך פה והבנתח שאפשר "ללמוד" מפה הרבה..
החלטתי לכתוב כאן כי אני קצת נואשת ולא יודעת מה לעשות ..
אז ככה אני בת 18 ואני בקטע עם מישהו בן 22 .. הוא ביישן כזה והוא מצפה שאני אחזר אחריו ואראה לו שאני באמת בעיניין שלו.
הבעיה שאני לא יודעת איך לעשות את זה, כי בלי לתפוס תחת או משהו אני רגילה שהבנים הם אלה שמראים לי שהם בעיניין שלי ומציעים לי לצאת וכו' ...
הוא שונה מכל שאר הבנים שהכרתי ויצאתי איתם ואולי זה מה שמושך אותי אצלו
השאלה שלי איך אני יכולה להראות לו שאני באמת בעיניין ובעצם "לחזר" אחריו כמו שהוא רוצה ?