עזרה בבקשה

שנינוש75

New member
עזרה בבקשה

שלום לכולם אני חדשה פה ותאמת אני לא כ"כ אוהבת את כל הפורמים האלה אבל קראתי קצת מה הולך פה והבנתח שאפשר "ללמוד" מפה הרבה..
החלטתי לכתוב כאן כי אני קצת נואשת ולא יודעת מה לעשות ..
אז ככה אני בת 18 ואני בקטע עם מישהו בן 22 .. הוא ביישן כזה והוא מצפה שאני אחזר אחריו ואראה לו שאני באמת בעיניין שלו.
הבעיה שאני לא יודעת איך לעשות את זה, כי בלי לתפוס תחת או משהו אני רגילה שהבנים הם אלה שמראים לי שהם בעיניין שלי ומציעים לי לצאת וכו' ...
הוא שונה מכל שאר הבנים שהכרתי ויצאתי איתם ואולי זה מה שמושך אותי אצלו
השאלה שלי איך אני יכולה להראות לו שאני באמת בעיניין ובעצם "לחזר" אחריו כמו שהוא רוצה ?
 
היי, וברוכה הבאה


חיזור והבעת עניין, צריכים להיות הדדיים לגמרי.

מה זה אומר 'קטע'..? אתם יחד? אתם לא יחד?

אם שניכם מעוניינים, מה הבעיה לצאת יחד?

תראי שאת מעוניינת , תתקשרי, תסמסי, תציעי לצאת, תחמיאי אם מגיעות לו מחמאות.. אני לא מבינה כ"כ את התנהגות "נסיכת הקרח" ( ככה אני קוראת לזה )

שבה את פסיבית, ואחרים הם היחידים שמחזרים .

שוב, חשוב שהוא יידע לעשות את אותו הדבר, ושזה לא יהיה חד צדדי .

 
מאיפה הבנת שהוא רוצה אותך כמו שאת רוצה אותו?

גבר שרוצה לצאת איתך - מציע לך.
מלבד זאת, איך את יודעת מהי הדרך שהוא רוצה שיחזרו אחריו? מאד תמוה בעיני, לא יודעת.

כך או כך, יש לי הרגשה שאת נשאבת לפנטזיה יקירתי ודווקא בגלל שהוא שונה מכל הגברים שיצאת איתם.
אני מציעה לך בחום לצאת עם בחור שאת לא מהמרת עליו בדרך הזו ולא שונה ממך במרקם האישי.
לא כי הוא ביישן אלא כי כל הרקע שאת מספרת מעיד על מצב שהוא פרי המחשבה שלך ולא באמת משהו שקורה ביניכם.
גבר שרוצה אישה - מראה לה את זה.
היא לא צריכה לנחש ובטח לא לחזר אחריו כל כך הרבה, גם אם הוא הכי ביישן בעולם.
יכול להיות ואת נחמדה לו אבל מכאן ועד לרצות אותך לקטע רומנטי - המרחק הוא עצום.
 
שלום

היי טובה ונחמדה אליו. אמרי לו הרבה דברים טובים ונעימים בכנות, ועשי לו הרבה מעשים טובים ויפים בכנות. היי טבעית ואמתית והביעי את רגשותייך ואהבתך. תיהני מהקשר ותני לו להתפתח לאט בלי להגדיר ובלי לזרז. תני לו גם קצת חופש לעצמו לפעמים.
 

Megie

New member
היי שני


אני שמחוה שמצאת את עצמך בפורום ומקווה שבאמת נוכל לתת לך עיצה או שניים שיעזרו


תראי, יש הבדל בין ביישן לבין אחד שחושב שזה סביר לצפות ממך שאת תפעלי.
אני חושבת שמלכתיחלה את צריכה לתת לו להבין שאם הוא מעוניין בזה כמוך-החיזור צריך להגיע משניכם בצורה שווה-בלי קשר לביישנות שלו.
הרצון לצאת, להיפגש-ליזום שיחות וכו'..צריך להגיע משני המקומות ולא רק מצד אחד שיעבוד והשני ישב רגל על רגל.

אם את בכל זאת מוכנה לעשות את זה מהסיבות שלך- אז קחי בחשבון שבעוד תקופה מסויימת ימאס לך לעשות הכל ולא תוכלי לבוא בטענות כי בסופו של דבר ככה הכרתם וככה הוא קיבל אותך...
מצידך לחזר זה להתקשר, ליזום פגישות ולחשוב על מקומות בילוי, לסמס, לשתף ברגשות, להחמיא..בעצם כל מה שקיים בזוגיות ואמור להגיע גם מצידו


שיהיה המון בהצלחה
 
למעלה