האפשרות ליעוץ תמיד ברקע.
אבל הילד בס"ה בן 12, רק מתחיל את תקופת ההתבגרות. צריך לזכור שאתה שם בתמונה, ויתכן וזה מרגיש לו מאיים על תשומת ליבה של האם. ולפעמים במקום לרוץ רחוק, שתאמר לו, סליחה xxx נשיקה וזהו לא נוח לי כך. יגדל ולא יעשה ענין מכלום. וז משהו שמרגיש לה--אז להנמיך את הרגש הזה. בהצלחה והרבה טוב.