עזרה בבקשה.... :(

  • פותח הנושא wmgb
  • פורסם בתאריך

wmgb

New member
עזרה בבקשה.... :(

היי, ככה, אני חדש פה ואני צריך את עזרתכם הטובה... ואם אפשר בלי ציניות ובלי סתם תגובות.. אני בן 23 ולפני כשבוע חברה שלי נפרדה ממני אחרי שנה שהיינו יחד.. היא אומרת שהיא לא אוהבת אותי ולצערי אני נאלץ להאמין לזה, היא בן אדם אמיתי לחלוטין. אנחנו היינו הכל ביחד, וזאת היתה לנו שנה מאוד מיוחדת.. אין זוג עלי אדמות שהיה יותר טוב מאיתנו וכרעם ביום בהיר היא החליטה שהיא לא אוהבת אותי. כמובן שזה לא ביום אחד בבוקר שהיא החליטה את זה אלא אחרי מחשבה ארוכה. אני שבור, מרוסק ומרגיש חסר אונים.. אנחנו רוצים להשאר חברים טובים כי אנחנו באמת חברים טובים.. הקטע שאני רוצה איכשהו להחזיר אותה אליי, אני רוצה לגרום לה להתאהב בי שוב, לחזור לימים היפים שידענו יחד. אני צריך את עצתכם הטובה למה לעשות, מתי, כמה, למה ואיך... בבקשה עזרו לי להחזיר את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים אליי אשמח לתובנות וייעוץ מהאנשים שבאמת יש להם מה להגיד על זה תודה.
 

I C E M A N 7

New member
יש לי מה להגיד

אבל אתה לא תאהב את זה וממילא לא תקשיב, אז נוותר על העניין. וכמאמר החמישיה (אתה צעיר וכנראה לא מכיר): זונה, יהיו גם אחרות.
 

chenby

New member
יקירי

תקשיב לה. תכיר במציאות, אתם לא ביחד. תעשה לעצמך טובה, ואל תהיה ידיד שלה בחודשים הקרובים. לפחות עד שתתגבר על הצורך להחזיר אותה...
 

wmgb

New member
...

מה עם קצת אופטימיות.. קצת אמונה? אני באמת חושב שזה אפשרי... מה גם שהיא לא שללה את זה מתישהו בעתיד פשוט עכשיו זה לא יקרה כנראה לצערי..
 

czar

New member
עזוב רומנטיקה ואמונות טפלות

היא החליטה, מותר לה וזה בסדר, עכשו תאסוף את עצמך, תתבגר ותתגבר וסע לחייך, אם תשב עליה תשיג רק ההיפך, אם תצא לדרכך לחיים אחרים, אולי אולי אולי מתי שהוא היא תראה את זה אבל אל תפתח יותר מידי תקוות.....הסיכוי נמוך.
 

chenby

New member
שלבים של אבל

1)הכחשה -מה עם קצת אופטימיות.. קצת אמונה? כשמישהו אחרי שנה אומר לי - אני לא אוהב אותך, אני לא רוצה להיות איתו רק כי לי יש רגשות אליו.. כולנו ראויים לקבל אהבה חזרה לא כך? זה שהיא לא שללה, זה מכיוון שזה העוגן שלה יקירי.. ברור שהיא תחשוב את זה, גם לה מפחיד פתאום להיות לבד וקל לדעת שהחבר רוצה להיות שם ברגע שאני ארצה לחזור..בכל מקרה זה השלב ה-1 ואתה נמצא בו. עוד כמה זמן תעבור את כל השלבים כעס, משא ומתן, דכאון וקבלה. את האמת, אתה יכול בקלות לדלג על השלבים האלו ולהגיע לקבלה, מבלי להדחיק שום דבר, אבל פה כבר נכנסת עבודה עצמית... בכל מקרה, יעשה לך טוב לשמור על ניתוק ממנה לתקופה. ונכון שרוצים לשמוע וקל להאחז, אבל בשבילך - מכיוון שהיא עשתה את הצעד, כרגע אל תעזור לה להתגבר עליך.. כי זה מה שתעשה אם תהיה איתה בקשר. אם כבר, יכול להיות שפתאום מההתנתקות הזו היא תבין ותעריך את מה שהיה לה.. מצידך אל תיצור קשר. ואל תבקש לחזור. ותתמקד אתה במה שמעסיק אותך - לימודים, עבודה, דברים שאתה אוהב- תחביבים.. ועם הזמן מבינים שאכן זה לא היה זה.. ואולי לא.. אבל כרגע זו העובדה..
 

אייבורי

New member
בפורום שיקויים וקסמים

יש מתכון טוב לגרימת אישה לאהוב אותך. אצל כל השאר, פשוט לומדים להמשיך הלאה להתרסקות הבאה.
 

גל1 האחת

New member
יש לה סיבות משלה

שאולי אתה לא יודע .. או דברים שגרמו לה להפסיק לאהוב אותך ? אבל זה לא משנה את התמונה עכשיו ..... כדאי ומומלץ שתכבד את ההחלטה שלה
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
בדיוק היה פה עוד אחד עם מצב דומה מאוד.

זה מה שכתבתי לו - תופס גם בשבילך. מה שיעצתי לו זה לכתוב מכתב כזה: "שלום ענת.למרות שאהבתי אותך מאוד, מאחר ואת לא רוצה אותי, החלטתי לחתוך אותך מחיי. אני כבר אמצא אהבה אחרת. מאחל לך רק אושר. אבי." אני יודע שזה לא מה שאתה מרגיש, אבל זה נראה לי הדבר שהכי יכול לעבוד. ואם גם זה לא יעבוד, אז בכל מקרה כדאי שתתחיל להרגיש את מה שכתוב שם... בהצלחה, עדכן אותנו בהפתחויות! מריוס
 

wmgb

New member
אני לא

בדיוק יודע למה היא הפסיקה לאהוב... ואני יודע שמה שאני מרגיש זה בגלל שזה עוד טרי עכשיו אבל מה שכן אני בטוח בזה שאני רוצה להחזיר אותה.. לא יודע עד כמה יעזור מכתב כזה... אני צריך משהו שהוא כזה שיגרום לה לחשוב מה היא איבדה עכשיו ואני לא מדבר בהכרח על היום מחר... אלא גם עוד חודש או יותר.
 

misty10

New member
אני מצטרפת לכל מי שכתב כאן...

מנסיון אישי שלי, להשאר ידידים אחרי מה שהרגשת, לא יעשה לך טוב. תחשוב על זה, תשארו ידידים ופתאום היא תמצא מישהו, תתחיל לצאת איתו... ואתה??? מה??? אתה רק תכנס למרה שחורה. יש משהו שאני מאמינה בו יותר מהכל בעניין הזה הוא: אם מישהו אומר לך שהוא לא רוצה להיות הבן/ת זוג שלך תן לו ללכת, אם הוא חוזר הוא חוזר לתמיד, אם הוא לא חוזר הוא אף פעם לא היה שלך... אבל לפחות לשנה אל תהיה איתה בקשר, אחרי שנה, תבחן שוב את הדברים, אם עדיין תהיה מאוהב בה... אז תחכה עוד שנה, אם כבר תהיה עם מישהי אחרת, זה כבר לא יזיז לך.... בהצלחה
 

בננית 10

New member
לאאא מציעה

לך לנסות להחזיר אותה אליך, זה רק ישיר יותר משהו מסריח ביניכם. תפתח דף חדש ותיהיה פתוח להצעות חדשות.
 
למעלה