עזרה בבקשה
קודם כל נחמד לראות שקם לו פורום לפיזיקה, הדבר הכי קרוב פה היה פורום מדע פופולרי. התחלתי ללמוד מגנטיות והתיאוריה ברורה לי אבל פתרון התרגילים קצת מסובך והמבחן קרוב אז אני ישאל שאלה בנוגע לתרגיל מסויים ואני מקווה שתעזרו לי.תודה. מהי עוצמתו של השדה המגנטי ומה כיוונו בנקודות 1, 2 ו-3 שבאיור? נתונים: I = 7 A, d = 4cm, D = 8 cm בשביל למצוא את עוצמת השדה המגנטי השתמשתי בנוסחה B=M*I/6.28*r במילים התכוונתי לנוסחה : מיו כפול עוצמת הזרם לחלק ל2 כפול פאי כפול המרחק מהתייל. איפה הבעיה? ואם אפשר לקבל הסבר על נק' 2 ועל כיוון הזרם בה.
קודם כל נחמד לראות שקם לו פורום לפיזיקה, הדבר הכי קרוב פה היה פורום מדע פופולרי. התחלתי ללמוד מגנטיות והתיאוריה ברורה לי אבל פתרון התרגילים קצת מסובך והמבחן קרוב אז אני ישאל שאלה בנוגע לתרגיל מסויים ואני מקווה שתעזרו לי.תודה. מהי עוצמתו של השדה המגנטי ומה כיוונו בנקודות 1, 2 ו-3 שבאיור? נתונים: I = 7 A, d = 4cm, D = 8 cm בשביל למצוא את עוצמת השדה המגנטי השתמשתי בנוסחה B=M*I/6.28*r במילים התכוונתי לנוסחה : מיו כפול עוצמת הזרם לחלק ל2 כפול פאי כפול המרחק מהתייל. איפה הבעיה? ואם אפשר לקבל הסבר על נק' 2 ועל כיוון הזרם בה.