עזרה בבקשה

burim1

New member
עזרה בבקשה

אני מחפש נייד שיתאים לגלישה, אופיס וצפיה בסרטים, התקציב הוא כ 3500 ש"ח. אני מחפש בהרבה אתרים וקורא פה באתר וממה שאני רואה, החברות המונילות הן HP, DELL ו LENOVO השאלה שלי היא, מה לגבי חברות אחרות שידועות יותר (לי לפחות) מתחומים אחרים, חברות כמו TOSHIBA, PHILIPS, SONY, LG מישהו יכול לומר לי האם המוצרים שלהן איכותיים ? האם יש חברות שכדאי להתרחק מהן ?
 

bar666xp

New member
יש עוד כמו FUJITSU-SIEMENS לדוגמה...

לגבי LG אני לא אוהד גדול של הדגמים הזולים. {חסרי עמידות מינימלית לדעתי האישית} SONY וPHILIPS אין לי מושג אם ומי נותן ביכלל שירות בארץ. טושיבה דיי מתברגים יפה בשוק לא זוכר איפה בדיוק הם מדורגים כיום אאל"ט מקום רביעי או חמישי בעולם. לנובו אגב מדורגת שלישית כיום אחרי HP וDELL שמחליפות הובלה כבר כמה שנים טובות הלוך ושוב... ACER דיי מובילים באירופה בעיקר. לא חסר מוטגים.. כל עוד מדובר במוטג שיש לו שירות בארץ כדאי לבדוק מי ואיזו רמת שירות מדובר לפני רכישה... אגב... לדוגמה לדל יש מספר נותני שירות ולפי מה שידוע לי הם לא בדיוק באותה רמת שירות אבל לכולם רמת שירות סבירה+... HP לדוגמה עד לפני כמה חודשים רמת השירות בארץ שאפה ל0 היום אומרים שהיא בין הטובות שיש. מומלץ לעשות חיפוש על כך באינטרנט.
 
למעלה