עזרה בבקשה
אני מחפש נייד שיתאים לגלישה, אופיס וצפיה בסרטים, התקציב הוא כ 3500 ש"ח. אני מחפש בהרבה אתרים וקורא פה באתר וממה שאני רואה, החברות המונילות הן HP, DELL ו LENOVO השאלה שלי היא, מה לגבי חברות אחרות שידועות יותר (לי לפחות) מתחומים אחרים, חברות כמו TOSHIBA, PHILIPS, SONY, LG מישהו יכול לומר לי האם המוצרים שלהן איכותיים ? האם יש חברות שכדאי להתרחק מהן ?
אני מחפש נייד שיתאים לגלישה, אופיס וצפיה בסרטים, התקציב הוא כ 3500 ש"ח. אני מחפש בהרבה אתרים וקורא פה באתר וממה שאני רואה, החברות המונילות הן HP, DELL ו LENOVO השאלה שלי היא, מה לגבי חברות אחרות שידועות יותר (לי לפחות) מתחומים אחרים, חברות כמו TOSHIBA, PHILIPS, SONY, LG מישהו יכול לומר לי האם המוצרים שלהן איכותיים ? האם יש חברות שכדאי להתרחק מהן ?