עזרה בבקשה...

עזרה בבקשה...

אתמול הלכתי לחנות כלי נגינה כדי שיחליפו לי את המיתרים (אני התחלתי לנגן בגיטרה לא מזמן וזו פעם ראשונה שהחלפתי את המיתרים). אחרי שהמוכר בחנות החליף לי את המיתרים הוא כיוון את הגיטרה. כשהגעתי הביתה ראיתי שהגיטרה לא מכוונת בכלל, אז כיוונתי אותה לבד. אבל אחרי דקה בערך היא יצאה מכיוון, אז כיוונתי שוב. ואז היא שוב יצאה מכיוון וככה זה נמשך... עכשיו אני לא יכול לנגן כי אני מכוון אותה, ואחרי דקה היא שוב יוצאת מכיוון. מישהו יכול לעזור לי? מה עושים? תודה מראש.
 

The Brainiac

New member
משהו טבעי לגמרי..

תמיד אחרי שמחליפים מיתרים לוקח להם זמן עד שהמתיחה והכיוון מתייצבים. פשוט תכוון וזהו. זה יסתדר לבד
 

yotamn9

New member
זה בסדר זה אמור לקרות

בגלל שאלה מיתרים חדשים אז לוקח זמן עד שהם מסתדרים. פשוט תמשיך לכוון כל הזמן עד שהם ישארו מכוונים.
 
למעלה