עזרה בבקשה שלום!! אני מתחיל בפלאש ויש לי שאלה: איך אני עושה כפתור בפלאש? תודה.
O ome New member 21/1/03 #1 עזרה בבקשה../images/Emo24.gif שלום!! אני מתחיל בפלאש ויש לי שאלה: איך אני עושה כפתור בפלאש? תודה.
א אופיר @ New member 22/1/03 #2 צור אובייקט ,תסמן אותו ,תלחץ F8 ושם תבחר BOTTON והנה בשעה טובה ומוצלחת נולד לך כפתור . מזל טוב