עזרה בבקשה

  • פותח הנושא ome
  • פורסם בתאריך

ome

New member
עזרה בבקשה../images/Emo24.gif

שלום!! אני מתחיל בפלאש ויש לי שאלה: איך אני עושה כפתור בפלאש? תודה.
 

אופיר @

New member
צור אובייקט ,תסמן אותו ,תלחץ F8

ושם תבחר BOTTON והנה בשעה טובה ומוצלחת נולד לך כפתור .
מזל טוב
 
למעלה