עזרה בבקשה..תודה

sheli1979

New member
עזרה בבקשה..תודה

שלום לכולם אני בחורה בת 26, יש לי חבר בן 28, אנחנו יוצאים ביחד שלוש שנים הייתה לנו פרידה מאוד רצינית באמצע הזוגיות, חזרנו לפני חצי שנה להיות ביחד, אבל אני לא מצליחה להאמין בו מאז,אני כל הזמן חסרת ביטחון בקשר, אני כל הזמן מאמינה שאני לא מפסיק טובה בשבילו, שאם הוא היה משיג מישהי אחרת אני הייתי ממזמן נזרקת , הוא לא משקיע בזוגיות כמו פעם, הוא אומר שהוא אוהב אבל הוא לא קונה לי ולא מפנק אותי בכלל, אני עושה וקונה בשבילו הכל, אני כל הזמן מדברת איתו ואין לו ממש תשובות ברורות, הוא רק דורש שאני אשתנה כל הזמן , ואז הוא ישנה את עצמו, אני יודעת שאני חייבת להתשנות בהרבה דברים, הדבר הראשון זה בזה שאני לא מאמינה בו, אני פשוט כל הזמן חושבת שאולי הוא עם מישהי בזמן שאני בעבודה, ואם הוא ילך לבד לאיזה מקום בלעדי הוא בטוח יבגוד בי, למרוצ שא ף פעם זה לא קרה, מעבר לזה יש לי כל הזמן סרטים בראש ומחשבות על פרידה אני אפילו חולמת על זה בלילה שהוא עוזב אותי, ואני רק חושבת על זה כל היום, וכל הזמן שואלת אותו אתה אוהב אותי, אתה לא תעזוב אותי וכו`.... ואני מפחדת שזו נבועה שתגשים את עצמה בעניין הסקס -זה גם הפך לפעם בשבוע לפעמים אפילו שבועיים וזה רק מתי שהוא רוצה , אחרי שאני מקטרת מה עושים אני באמת חייבת עזרה בנושא זה אמיתי ואני ממש בדיכאון מזה אני כ``כ אוהבת אותו כ``כ רוצה שזה יצליח תודה
 
ממה שאת מספרת יש לך חיים מאד קשים

שמי שמקשה עליהם זה בעיקר את. אם אני שמה את בן זוגך בצד לרגע כי הוא לא הגורם לרגשות השליליים שלך אז מה שנשאר זאת בחורה צעירה מאד בת 26, נמצאת בזוגיות ורועדת שכל רגע תגמר, מוכנה לחיות עם אדם שאינו מפרגן לה, חושבת שהיא לא מספיק טובה ועוד ועוד... האם זה מה שבאמת את ראויה לו? אני לא מכירה אותך אבל מהמעט שכתבת אני מתרשמת שאת בחורה אינטיליגנטית, מסורה, מפרנסת את עצמה, משקיעה בזוגיות וגם פה ודאי יש עוד מעלות רבות לך. איך את מנהלת את חייך ומה את מוכנה לספוג זה בידייך ובשליטה שלך. כשאת כותבת "אני חסרת ביטחון בקשר, אני לא מאמינה בו, הוא לא משקיע בזוגיות...." כל המשפטים האילו מופנים חזרה אלייך. את לא בטוחה בעצמך לא מאמינה בעצמך לא משקיעה בעצמך... אם את רוצה שזה יצליח את צריכה לעשות עבודה עצמית, לטפל בעצמך פנימה. לבדוק למה את מוכנה להשאר בקשר שרק מתסכל אותך ואת מדוכאת ועצובה בו? מה את כל כך אוהבת בו? מה זה בשבילך קשר מוצלח? תניחי כרגע לבן זוגך ואל תצפי ממנו לדבר . היה מאד רצוי לעבור את התהליך הזה בטיפול . או אצל מטפלת זוגית (כאשר את הולכת לבד) או טיפול אחר. השינוי שאני מזמינה אותך לעשות זה לא מול בן הזוג שלך אלא באמונה שלך בעצמך. שתהיי במצב שאת לא נמצאת רגע אחד עם אנשים שלא מפרגנים לך, אוהבים אותך בלי תנאים ואת מרגישה אהובה ובטוחה בעצמך ובקשר. יש אפשרות שזה יקרה אבל את צריכה לקחת אחריות על זה ולצאת לדרך חדשה. מקווה שתחשבי על כך היטב ותעשי החלטות אמיצות... ואת מוזמנת לחזור ולשאול כמובן.
 

yully2

New member
לדעתי את ממש מענה את עצמך ובשביל

מי? החבר שלך לא ממש מעוניין להתאמץ בשביל הקשר הזה ואת היחידה שמתאמצת וגם כל הזמן פוחדת שיעזוב אותך. תעזבי אותו את. למרות שאת אוהבת אותו וזה מאד קשה, את סובלת וזה לא מספיק בשביל להחזיק קשר. את צעירה ויהיו לך עוד גברים ועוד מערכות זוגיות, הוא לא היחיד בעולם.
 
למעלה