עזרה בבקשה - שיתוף ADSL
הפכתי את המודם אלקטל שלי לראוטר (PRO) וחיברתי אליו את שני המחשבים דרך HUB ואת ה HUB חיברתי למודם באמצעות כבל מוצלב. נתתי למחשבים כתובות IP שונות והגדרתי את כל ההגדרות כראוי. הכל עבד מצויין. ועכשיו הבעיה: ה HUB שהיה ברשותי היה מושאל. היום החזרתי אותו וקניתי אחר של Genius. חיברתי הכל באותה צורה וכעת כלום לא עובד! יש תקשורת בין שני המחשבים, אבל הHUB לא מתקשר עם המודם, הנורית של הכניסה אליה המודם מחובר לא דולקת. ניסיתי להחליף את הכניסות, להעביר את הכניסה הראשונה של ה HUB ל CROSSOVER ולחבר את המודם דרכה עם כבל רגיל, כלום לא עזר... בבקשה אם מישהו יודע מה הבעיה
הפכתי את המודם אלקטל שלי לראוטר (PRO) וחיברתי אליו את שני המחשבים דרך HUB ואת ה HUB חיברתי למודם באמצעות כבל מוצלב. נתתי למחשבים כתובות IP שונות והגדרתי את כל ההגדרות כראוי. הכל עבד מצויין. ועכשיו הבעיה: ה HUB שהיה ברשותי היה מושאל. היום החזרתי אותו וקניתי אחר של Genius. חיברתי הכל באותה צורה וכעת כלום לא עובד! יש תקשורת בין שני המחשבים, אבל הHUB לא מתקשר עם המודם, הנורית של הכניסה אליה המודם מחובר לא דולקת. ניסיתי להחליף את הכניסות, להעביר את הכניסה הראשונה של ה HUB ל CROSSOVER ולחבר את המודם דרכה עם כבל רגיל, כלום לא עזר... בבקשה אם מישהו יודע מה הבעיה