עזרה בבקשה - שיתוף ADSL

dynamike

New member
עזרה בבקשה - שיתוף ADSL

הפכתי את המודם אלקטל שלי לראוטר (PRO) וחיברתי אליו את שני המחשבים דרך HUB ואת ה HUB חיברתי למודם באמצעות כבל מוצלב. נתתי למחשבים כתובות IP שונות והגדרתי את כל ההגדרות כראוי. הכל עבד מצויין. ועכשיו הבעיה: ה HUB שהיה ברשותי היה מושאל. היום החזרתי אותו וקניתי אחר של Genius. חיברתי הכל באותה צורה וכעת כלום לא עובד! יש תקשורת בין שני המחשבים, אבל הHUB לא מתקשר עם המודם, הנורית של הכניסה אליה המודם מחובר לא דולקת. ניסיתי להחליף את הכניסות, להעביר את הכניסה הראשונה של ה HUB ל CROSSOVER ולחבר את המודם דרכה עם כבל רגיל, כלום לא עזר... בבקשה אם מישהו יודע מה הבעיה
 

cganir

New member
אני חושב שאני יודע מה הבעיה.

לא מתעסקים פה עם אלקטל משודרג !
איך הדיאגנוזה שלי ?
 

Admini

New member
לא מתעסקים פה עם מודם משודרג

אם תחזיר את המודם לקדמותו (לחיצה על לחצן האיפוס) נוכל לעזור לך.
 
למעלה