עזרה בבחירת מחשב נייד

פלטרון

New member
עזרה בבחירת מחשב נייד

אני מחפש מחשב נייד שיענה על הצרכים הבאים: - רוב העבודה על המחשב תהיה אינטרנט,מסמכים, וסרטים (כולל האפשרות ליציאה לטלוויזיה). - לפעמים תיכנות (סטודנט להנדסה), לכן חשוב לי שהזיכרון RAM לא יהווה חסם על מהירויות חישוב ותגובה של המחשב. - משחקים ממש נדיר, אבל אני רוצה להשאיר את האפשרות הזו פתוחה (במיוחד משחק מסוים: GTA4). לכן אני לא מחפש להשתגע בכרטיס מסך, אבל שלא יהיה פשוט מדי. הבנתי שהכרטיס מסך תורם גם ליציאה של וידיאו דיגיטלי ברזולוציות גבוהות. מבחינת התקציב: 4000-4500. מצאתי את ההצעות הבאות: מחשב LG, מעבד P7450, זיכרון RAM של 2GB, כרטיס מסך NVIDIA GeForce 9600M GS (DDR2 512MB VRAM, ללא מערכת הפעלה, שנתיים אחריות. מחיר: 4490 ש"ח. http://www.ksp.co.il/main.php?now_snif=kspbiyalik&uin=7637 מחשב ‎Gigabyte, מעבד P8600, זיכרון RAM של 2GB, כרטיס מסך NVIDIA GeForce 9600M GS (DDR2 512MB VRAM, ללא מערכת הפעלה, שנתיים אחריות. מחיר: 4550 ש"ח. http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspbiyalik&uin=7161 מצאתי עוד הצעה אבל עם שינויים במעבד ובכרטיס מסך: מחשב Lenovo, מעבד פחות חזק (T6400) וכרטיס מסך פחות חזק (NVIDIA GeForce 9300M, 256MB‎), ורק שנה אחת אחריות. אבל היתרון במחיר: 3790 (באייבורי). http://www.ksp.co.il/main.php?now_snif=kspbiyalik&uin=7803 מי מבין 2 ההצעות הראשונות (LG ו-GIGABYTE) טובה יותר? האם זה נורא שהזיכרון RAM רק 2GB? ההצעה השלישית בעיקר מפתה בגלל החיסכון במחיר, אבל אני חושש מזה שבסוף אני אתאכזב כי הכרטיס מסך לא יעשה את העבודה. מה דעתכם? תודה.
 

פלטרון

New member
אשמח לעזרתכם

האם יש עדיפות לחברת LG או GIGABYTE ? האם אני אראה הבדלים בין המערכות החזקות לזו של LENOVO.. או שחוץ ממשחקים כבדים (כלומר אצלי במקרים נדירים) לא יהיה הבדל? האם LENOVO כחברה עדיפה על-פני LG או GIGABYTE? (אחריות, שירות, עמידות של הניידים) ..? תודה.
 

פלטרון

New member
וגם: כרטיס מסך גורם לסוללה להיגמר מהר יותר?

האם מחשב נייד עם כרטיס מסך (למשל NVIDIA GeForce 9600M GS ) תיגמר לו הסוללה מהר יותר בהשוואה לנייד עם כרטיס משולב (Intel GMA X4500) ? בהנחה שלא מריצים משחקים באותו הרגע, אלא תוכנות כמו אופיס, אינטרנט וכו'. ואם כן, אז מה זה מהר יותר? שעתיים לעומת 4 שעות? 3.5 לעומת 4 שעות? תודה.
 

kobi 23

New member
לא יודע כמה זמן זה גוזל

אבל בהחלט כן ,כרטיס מסך יעודי גוזל יותר אנרגיה מכרטיס מסך מובנה. תחשוב על זה כמו על רכב 4X4. מהשניים הראשונים הייתי מעדיף את הLG ,אבל באופן כללי אני לא אוהב את המחשבים שלהם ,יש טובים יותר ,אבל אני לא חושב שתוכל למצוא חבורת טובות יותר במחיר הזה עם מפרט כזה. אני לא יודע מה הצרכים של המשחק שכתבת אבל לסרטי HD יספיק גם כרטיס מובנה X4500HD ,כמובן אם אתה רוצה לחבר אותו לטלווזיה אתה צריך גם יציאת HDMI.
 

פלטרון

New member
תודה. ומה בדבר מחשב TOSHIBA הבא..

תודה. מצאתי עוד אפשרות אחת - מחשב TOSHIBA, מעבד T6400, זיכרון 2GB, כרטיס מסך ATI HD 3650 512MB VRAM. האחריות: שנתיים, כאשר השנה הראשונה היא אחריות מקיפה (הם קוראים לזה אחריות "לא משנה מה (קרה)"). מחיר: 24X208=4992 (בחנות BUG) קישור: http://www.mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=6382 השיקולים הם: 1. אמנם המעבד פחות חזק, וצורך יותר הספק מסדרת P, אבל עבור רוב הצרכים היומיומיים אני מאמין שזה לא יורגש. 2. כרטיס מסך חזק יותר - מה שאולי לא הכי חכם לפי הצרכים שהגדרתי. 3. הבנתי שהניידים של TOSHIBA ידועים כטובים (עמידים) יותר. זה נכון? מה דעתך על הצעה זו? בקשר למחיר - בגלל התשלומים זה עבורי "כמו" 4500.
 

Y. Welis

New member
באג בממוצע יקרה יותר כי זו חנות פיזית

בדוק גם מחנויות פחות ממשיות.
 
למעלה