אביר על סוס שחור
New member
עזרה אחים עזרה
ערב טוב לכולם. בשעה טובה קבלתי הצעת עבודה במוסקבה. אנחנו זוג עם 2 ילדים. הגדול בן 3 והקטן בן 5 חודשים. השכר שמציעים עומד על 10.000 דולר נטו לחודש. אנחנו מאוד מתלבטים. האם מישהו יכול לעזור לי להבין מהם עלויות המחיה החודשיות למשפחה במוסקבה? מה לגבי חיי חברה? האם יש קהילה ישראלית נחמדה? איזה סוג ישראלים גרים במוסקבה וכ"ו. כמה כסף ניתן לחסוך בחודש עם משכורת כזאת? מנטליות? אווירה וכ"ו... המון תודה מראש.
ערב טוב לכולם. בשעה טובה קבלתי הצעת עבודה במוסקבה. אנחנו זוג עם 2 ילדים. הגדול בן 3 והקטן בן 5 חודשים. השכר שמציעים עומד על 10.000 דולר נטו לחודש. אנחנו מאוד מתלבטים. האם מישהו יכול לעזור לי להבין מהם עלויות המחיה החודשיות למשפחה במוסקבה? מה לגבי חיי חברה? האם יש קהילה ישראלית נחמדה? איזה סוג ישראלים גרים במוסקבה וכ"ו. כמה כסף ניתן לחסוך בחודש עם משכורת כזאת? מנטליות? אווירה וכ"ו... המון תודה מראש.