עזבתי את הגילד שלי אחרי המון המון זמן

  • פותח הנושא picpc
  • פורסם בתאריך

picpc

New member
עזבתי את הגילד שלי אחרי המון המון זמן

שאני שם,כבר כמה שנים שאנחנו אותה קבוצה של אנשים עושים חיל בשרת ונהנים אחד עם השני אבל נהיה מצב אחרי שקטא יצא שאנשים שאמרו שהם פורשים(מכל מיני סיבות)ויחזרו לקטא ולא חזרו מה שצימצם לנו את כמות האנשים הפעילים לממש מעט,וההתקדמות שלנו העונה בארנה ובrbg הייתה לא פחות מבזיון מעבר לזה שפשוט הרגיש לא כיף יותר, ולמרות שלא היו קטעים של דרמות וריבים החלטנו לקפל ולפרק אותה ואולי למצוא בית אחר שחלק מאיתנו יהיו בו ביחד וחלק ילכו לדרך אחרת. אני חייב להגיד שאני לא מבין איך אנשים יכולים לשחק מחוץ למסגרת של גילדה/או כמה חברים ,אני כבר שלושה ימים משחק ככה ופשוט כמעט ואין לי מה לעשות במשחק חוץ מכמה bg ,כמה משחקים בארנה שאני גם ככה לא לוקח ברצינות ולעשות גרינד מייגע לדברים שלא ממש אכפת לי מהם. אבל עם כל הבאסה אני מסתכל על זה באור חיובי שיש לי את כל האופציות פתוחות,הייתי רוצה להכנס עכשיו לגילדה עם ישראלים שעושים pvp אז אם מישהו מכיר או נמצא באחת שיזרוק מילה.
 

ze pequeno

New member
אני בגילדת W-PVP

נקראת no mercy mafia, מדורגת 9-10 בשרת, השרת הוא rp-pvp אמריקאי שנקרא emerald dream למרות שזה שרת RP זה בכלל לא מחייב ומעט גידלות עושות את זה. אנחנו לא. אנחנו בעיקר עושים wpvp כאמור יש ישראלים, ואחרי שתצטרף נהיה כבר שניים D:
 

אנימור

New member
אתה מוזמן להצטרף לגילדה גפילטעפיש במיילסטרום.

זו גילדה חברתית ישראלית, קישרתי לדיון אודותיה בגמדיה לא מזמן. יש בגילדה מספר חבר'ה שעושים בעיקר PvP. עדיין אין מספיק בשביל rated bg סדירים, כך שעד היום עשינו זאת פעמיים-שלוש עם שחקני חיזוק. אבל יתכן שעם שחקנים רציניים נוספים גם זה יקרה בקרוב, מכיוון שמצטרפים אט אט שחקני PvP. בנוסף, יש לא מעט שחקנים שמשלבים PvP וגם PvE ואנחנו עושים BG רגילים וארנה יחד. המצאנו שיטה לא רעה להיכנס יותר מ-5 שחקנים ל-BG רגיל... אני לא רוצה להשלות: זו אינה גילדה hardcore אלא גילדה חברתית, ולכן אין ריצה מטורפת לריידים או ל-rated bg, אבל עדיין משחקים יחד ונהנים מאוד. אתה מוזמן לפתוח אלט לניסיון ואם תאהב תוכל להעביר את המיין, כמו שעשה כבר מספר לא מבוטל של שחקנים ישראלים.
 

picpc

New member
../images/Emo6.gifנשמע מדליק

אני החלטתי להרוג 2 ציפורים במכה 1)לעלות dk לקאפ סוף סוף זה מרגיש לי נוח עכשיו שwotlk מאחרינו 2)לראות איך זה לשחק עם וורגן נדבר ingame :)
 

Aounty

New member
תן קריאה לפזיזה כשאתה ברמה 85

נריץ מבוכים יחד.
 
למעלה