עו"ד הנתבעת מבקשת ממני ראיות, הוכחות כדי לחתום פשרה

sasonhagabai

New member
עו"ד הנתבעת מבקשת ממני ראיות, הוכחות כדי לחתום פשרה

ערמומי לא? אמרתי לה שהבקשה נשמעת לי מוזרה מאד. תבעתי חברת תקשורת על שיחות מכירה שהנציגים שלהם מתקשרים אליי ללא הרף כבר שנתיים. עו"ד שמייצגת אותה רוצה לסגור פשרה אבל אמרה לי ש"כדי לדעת במה מדובר ולקבוע את הסכום (תבעתי על כולה 5000 שח לא מליונים...עאלק "שנדע לחשב כמה מגיע לך") אני צריכה שתשלח לי את ההקלטות שיש לך, במיוחד הקלטה שאמרת בה לחברה 'אל תתקשרו אליי יותר'". מה דעתכם? בלוף אה? להגיד לה שתלך לחפש? אני רוצה להגיד לה "או שתציעו לי סכום כסף בתור פשרה או שניפגש בביהמ"ש ותוכלי לשמוע את כל ההקלטות שמה". מה אתם אומרים? אין לי כוח למשחקים הערמומיים האלה. חושבת עשו אותי באצבע.
 

sasonhagabai

New member
אם אוכל להוסיף רק..צילומי מסך אין לי בעיה לשלוח לה

ובה יפורטו כל הפעמים בהן החברה התקשרה אלי. רציתי לצרפם כבר בשלב הגשת התביעה, אך מזכירת ביהמש אמרה לי שלא כדאי לצרף אותם כשהגשתי את התביעה כי היו כהים מדי. אבל מה לגבי ההקלטות? אותן גם ככה לא הייתי יכול לצרף לתביעה. הייתי צריך לצרף תמלול?
לשלוח לה את ההקלטות האלה או רק את צילומי המסך? מה דעתכם פרקליטים נכבדים?
[אני סטודנט למשפטים בעצמי].
 

מור893

New member
ממליץ לך מספר דברים

קודם כל עצם היותך סטודנט למשפטים יכול לגרום לכך שהצד השני יהיה מיוצג ותקח את זה לתשומת לבך . עכשיו בנוגע לעצת הפשרה הייתי שולח לו את השיחות גם ככה אין שום הפתעה שאתה מתכנן לו . וכמובן עדיף להגיש את כל הראיות עוד בכתב התביעה כדי לשמור על תום לב מלא .
 
למעלה