יש ארגון כל שהו שאני יכולה לפנות -חוץ ממשרד הקליטה? הבעיה היחידה שלי זה משלוח של הדברים אם גם אתם עושים את זה ורוצים להתחלק במכולה -צרו קשר בפרטי-פליזזזזזזז
כמו "ישראלים באירופה", ישראלים בקנדה" וכו' דרכם ניתן להתעניין. בכל אופן, אם היית מציינת מאיו מדינה את מגיעה, אפשר היה אולי לחפש עבורך קישור מתאים יותר. בכל אופן ברוכה הבאה ושתהיה לך קליטה מוצלחת