עושה מקלחת
אני לא טיפוס של אמבטיה, ניסיתי גם ללא הסבון, ואולי לא התנסחתי נכון, התחושה קיימת כבר זמן מה לא רק בזמן האמבטיה בגב ובאזור המרפקים אבל עכשיו זה החמיר ובמקלחת זה ממש מורגש ואחרי המקלחת, בחורץ זה גם קרה אבל במרחקים, מה גם שאני מתקלחת והמיים באים במגע עם הרגליים אני מרגישה ממש עיקצוצים חזקים כאילו אני דורכת על זכוכיות, התופעות המשונות שאני עוברת ממש גורמות לי לחשוב שאני הוזה...
אני לא טיפוס של אמבטיה, ניסיתי גם ללא הסבון, ואולי לא התנסחתי נכון, התחושה קיימת כבר זמן מה לא רק בזמן האמבטיה בגב ובאזור המרפקים אבל עכשיו זה החמיר ובמקלחת זה ממש מורגש ואחרי המקלחת, בחורץ זה גם קרה אבל במרחקים, מה גם שאני מתקלחת והמיים באים במגע עם הרגליים אני מרגישה ממש עיקצוצים חזקים כאילו אני דורכת על זכוכיות, התופעות המשונות שאני עוברת ממש גורמות לי לחשוב שאני הוזה...