עוקף רח' יפו בחיפה - האם יהיה נת"צ?
עוקף רח' יפו בחיפה - האם יהיה נת"צ?
כל בוקר אני נוסע מנשר למערב חיפה, ומעבר לעובדה שזה לוקח לי שלושה אוטובוסים, הדרך גם עוברת ברח' יפו - קטע של כביש 4, שיש בו רק שני נתיבים בכל כיוון. ברח' יפו עוברים הקווים הבאים: 101/103 ממרכזית המפרץ לתחנה המרכזית/חוף הכרמל (תדירות של 3-4 דקות בבוקר) 5 מהעיר התחתית לגרנד קניון (תדירות של 20 דקות) 26 מהעיר התחתית להדר (לא יודע מה התדירות) 45/47/49 מהדר לטירת כרמל (תדירות של 5 דקות בבוקר) וגם 221, 220 לעתלית, מקווה שלא שכחתי אף אחד. בבוקר יש שם פקק קבוע. וכמובן שאין נתיב תחבורה ציבורית. בקרוב פותחים את כביש עוקף יפו, שצמוד למסילת הרכבת ואמור לעקוף את החלק הפקוק של רחוב יפו. האם מישהו יודע אם בכביש העוקף יהיה נתיב אחד או שניים? איך תתנהל התנועה (איך היא תתחלק בין שני הכבישים, כי אני לא ממש מבין), והאם סוף סוף יעשו נתיב תחבורה ציבורית לכיוון בת גלים?
עוקף רח' יפו בחיפה - האם יהיה נת"צ?
כל בוקר אני נוסע מנשר למערב חיפה, ומעבר לעובדה שזה לוקח לי שלושה אוטובוסים, הדרך גם עוברת ברח' יפו - קטע של כביש 4, שיש בו רק שני נתיבים בכל כיוון. ברח' יפו עוברים הקווים הבאים: 101/103 ממרכזית המפרץ לתחנה המרכזית/חוף הכרמל (תדירות של 3-4 דקות בבוקר) 5 מהעיר התחתית לגרנד קניון (תדירות של 20 דקות) 26 מהעיר התחתית להדר (לא יודע מה התדירות) 45/47/49 מהדר לטירת כרמל (תדירות של 5 דקות בבוקר) וגם 221, 220 לעתלית, מקווה שלא שכחתי אף אחד. בבוקר יש שם פקק קבוע. וכמובן שאין נתיב תחבורה ציבורית. בקרוב פותחים את כביש עוקף יפו, שצמוד למסילת הרכבת ואמור לעקוף את החלק הפקוק של רחוב יפו. האם מישהו יודע אם בכביש העוקף יהיה נתיב אחד או שניים? איך תתנהל התנועה (איך היא תתחלק בין שני הכבישים, כי אני לא ממש מבין), והאם סוף סוף יעשו נתיב תחבורה ציבורית לכיוון בת גלים?