עוצו עצה

טוהרtoar

New member
עוצו עצה../images/Emo53.gif

רציתי לשתף את הפורום בהתלבטות שיש לי בזמן האחרון... התחלתי לחשוב רציני על הסרת שיער בלייזר דעתכם?
-טוהר-
 

יודיX3

New member
רגע רגע חכה שניה....

קודמי פה הפתיעו אותי בנחרצות שלהם בנושא. לדעתי זה מאד תלוי במידת השעירות ובמיקומו... שיער בחזה לדעתי למשל זה גברי וסקסי. בגב מיותר...
 

טוהרtoar

New member
החששות../images/Emo4.gif

בשביל להעמיק את העניין אני מצרף את החששות שלי: [הכל כמובן משמועות] 1. ההסרה היא אף פעם לא לצמיתות ולפעמים גם לא 100%. לאחר זמן מסויים השיער "חוזר ובגדול". 2. ישנם פעמים שהטיפול גורם דווקא לגדילה מוגברת יותר של השיער. 3. יש לפעמים תחושות כאב בטיפול. 4. התוצאות יתגלו כלא שוות את ההשקעה היקרה. נ.ב. חשוב לי לציין שלא מעניין אותי הקטע של הנראה ככה ונראה ככה. הרצון נובע מטעם אישי שלא אוהב שיער ב"מקומות מיותרים" לטעמי ומהאהבה שלי לשחייה שלא מסתדרת כ"כ עם שעירות.
 

יודיX3

New member
בוא לפורום "חדרי כושר"

אני נמצא שם המון, חפש בפורום "לייזר" (נושא שעלה כמה פעמים) ותקבל הרבה שרשורים בנושא, יש מנוסים בפורום בתחום- זה יתן לך מושג לא רע.
 

dkey

New member
אני לא נמשך כלל לחלקים

אין דבר יותר יפה בעיני מאשר גבר עם שיער על החזה. בסופו של יום זה ענין של כמה אנחנו שלמים עם מה שיש לנו. כמה אנחנו מלאי בטחון במי שאנחנו. אני בהחלט לא נגד אסטטיקה. נהפוך הוא ואני בהחלט מטפח את עצמי. כל אחד צריך לשאול את עצמו עד כמה הוא קורבן אופנה ועד כמה זה ממניעים והעדפות נטו שלו.
 

סבבב

New member
התלבטתי מה להמליץ...

ולאחר בירור על אילו איזורים מדובר, אני החלטתי להמליץ.
 
למעלה