עולם מוזר

SIRI41

New member
עולם מוזר

כשהייתי בת 20 ידעתי שאני לא הולכת לקשר של חתונה אבל גם ידעתי שאני לא רוצה סטוצים, אז מרצון ניהלתי קשר עם בחור בוגר ומבוגר ממני, משהו כמו שש שנים, ממנו אשכיל ואלמד קצת על מה שאני לא יודעת בינו ובינה . כשהתגרשתי בסביבות שלושים פלוס, ידעתי שאני לא מוכנה לזוגיות, מבולבלת ולא מוצאת את עצמי מן הסתם לאחר הגירושין אבל גם לא רציתי סטוצים ולא רציתי להכנס לקשר רק בגלל שלא טוב היות האדם לבדו - כי אני עלולה להזיק גם לעצמי, גם לבחור וגם לילדים שלי - אז עשיתי הפוך ממה שעשיתי בגיל 20 - יצאתי ביליתי נהניתי השתוללתי, הייתי מחוזרת ועדיין מחוזרת למדתי והשכלתי על שני הכוכבים נוגה ומאדים:) - ואני מרגישה מוכנה לזוגיות, מי שבקשר איתי יקבל אשה איכותית, שכלתנית, אמא למופת, בת זוג ובעצם ובאמת שזה קצת נשמע יהיר מידי, אבל למדתי כל כך הרבה מה חשוב יותר ומה פחות ,מה כדאי לוותר ומה לא. לי לא חסר כלום, וגם נראית טוב לגילי - אבל אז באים הבחורים ושואלים, רגע, מה, מאז שהתגרשת לא היה לך קשר רציני? ואז נראה אולי משהו לא בסדר איתי, ואולי יש משהו בחזות שמטעה אותם ואני עושה רושם של בחורה לא רצינית, למרות שאין ביכולתי לשנות כלום מהמראה שלי - אני לא מבינה את הקטע הזה, האם על פי זה אני נמדדת? האם לא לפי האיכויות שבי של כאן ועכשיו ולא לפי העבר של עם מי הלכתי, ואם היו לי קשרים או לא? מילא, את השאלות האלה שואלים הרווקים הצעירים שפותחים פרק ראשון בחיים - אבל זה מה שאני אמורה להשאל מבעלי נסיון כמוני? איפה הבגרות, האינטלגנציה להעריך מישהי מנוסה וכו' לסיום - אם היו שואלים אותי היום האם היית רוצה להחליף את החיים שלך מהגירושין בזוגיות מוצלחת והרמונית? הייתי אומרת לא - כי בלי הידע שצברתי, בלי הנסיון חיים שלי, בלי המכשולים שהיו, בלי כל הנסיונות שעמדתי בהם בהצלחה - שום זוגיות לא היתה מחזיקה אצלי מעמד.
 

Cobe Anan

New member
אם אחרי שנות נישואין את חושבת ככה..

כנראה שהקשר עצמו לא היה במקום. אני, שנות חיים אחרייך, עם רזומה שכולל קשר רציני אחד בלבד- זה שאני נמצא בתוכו כבר מעל שנתיים- יכול לומר לך שזוגיות אמיתית, כזו שבאה מהמניעים הנכונים, מהמקומות הנכונים של הרגש, מביאה אותך להתבגר, ללמוד על עצמך ועל אחרים, ובעיקר- לתת. אני לא חושב שבדידות היא מצב אידיאלי להכרת העצמי, מכיוון שאין בה בסיס להשוואה, ומכיוון שאין בה את האינטראקציה מקרוב עם אדם אחר- אחד מיסודות האופי האנושי. מה שאני אומר כאן, בעצם, זה שהניסיון שלך בהחלט בולט ומרשים, אבל אם בגילך את אומרת שדווקא ה``לבד`` תרם לך יותר מאשר ה``ביחד``, אז משהו בדרך כנראה באמת השתבש. אני מציע לך לבחון טוב-טוב את הנישואין שהיו לך (רמז: ``היו`` היא מילת מפתח בעניין), ולחפש קשר שלא יעמוד מולם בשום השוואה- לא ישירה ולא הפיכה. תחפשי קשר שיעשה לך טוב. התשובה הלגיטימית היחידה לשאלה ``למה עד עכשיו את לבד?`` היא שלא מצאת עדיין אף אחד ראוי. אני מאחל לך שזה ישתנה.
 

SIRI41

New member
לא בדידות - חס וחלילה

התכוונתי שהיו קשרים אבל מכאן ועד שיהיו מחייבים לחתונה וזוגיות של מגורים משותפים המרחק רב, לזה לא הסכמתי ובצדק, כי אם אני מרגישה שהילדים שלי עוד קטנים וצריכים אותי וברוך השם כילדים גדולים אני רואה את התוצאות של גדילה בריאה, אז היום אני פנויה גם למגורים משותפים ולזוגיות מעמיקה יותר - ממש לא התכוונתי שהייתי לבד, זה לא נורמלי להיות ככה. שוב לבד לא הייתי מעולם למעט תקופות שאני בוחרת להיות לבד עם ידידים מרצון, מי אמר שכל הזמן צריך שיהיה קשר? בשביל להיות עם מישהו אני צריכה להפרד אם לא מסתדר ומיד למצוא מישהו? אתה לא קראת נכון מה שכתבתי.
 
אחי לא מסכים איתך

לדעתי בן אדם צריך את פרק הזמן הזה של הלבד שיוכל לקבל את עצמו באמת אני יש לי מנהג 30 דקות ביום אני הולך לשטח פתוח רק אני והשם זה הבסיס לכל קשר טוב תדע להסתדר לבד קודם אחר כך תלמד להסתדר עם אישה
 

SIRI41

New member
צהוב - תגובה תכליתית כזו

וכיף לראות איך בשתי שורות אמרת הכל. אגב, זה מזכיר את הקטע של "הרווקים המבוקשים" נגיד :) שבסוף הם לא בהכרח מתחתנים עם מי שאיתן היו כל השנים - אלא עם מה שהכי מתאים להם - לכן כיף לי היום להיות בתוך מערכות יחסים שאני יודעת שאני נהנת בהם ולא מתענה מהם.
 

misty10

New member
תגובה למראה

נכון שלא תוכלי לשנות את המראה שלך, אולם, וזה בא מניסיון של כמה שנים (אולם לא כמו שלך, ואני עדיין מחפשת) המראה החיצוני זה הדבר הראשון שהגבר שבא לפגוש אותך רואה, ולפי זה הוא מתרשם. ואת הרושם הראשוני אי אפשר להפוגג, כמעט אף פעם (אני אומרת כמעט, כי פגשתי במקרה, אם כי נדיר, שבחור פגש בחורה ממראה ראשון הוא רצה לקום ולברוח, אולם לאחר כמה דקות הוא פשוט התמגנט אליה), אפשר לשנות מעט את הבגדים, כדאי ללכת למישהו שיתאים לך את הצבעים, המרקמים, הבגדים שהולמים אותך ביותר, להתאפר נכון (ואת זה אומרת אחת שלא יודעת ולא רוצה להתאפר) וכן הלאה... לפחות להיות הכי טוב שאת יכולה לפגישות הראשונות, ברגע שהוא אוהב את מה שהוא רואה, קל לו גם לאהוב את מה שהוא שומע, ומרגיש, ואז תוכלי לחזור למה שאת רוצה אם את רוצה.
 
בעולם קלוקל כמו שלנו

אז המראה החיצוני הוא הדבר הראשון בעולם תקין כמו שאני מנסה להגיע אליו המראה החיצוני בא אחרי האופי של הבן אדם אחרי הכל לא ראיתי עדיין כוסית בת 50 אבל האופי והבן אדם זה מי שאני נמצא איתו ובזכות שמירת נגיעה ושמירת העיניים הצלחתי ברוך השם לעבור את המכשול הזה של יופי כפרמטר מכריע אלא יותר הפנימיות של הבן אדם ממליץ לנסות
 
למעלה