עוזבת ת'פורום...

חכי חמודה...

אל תעזבי את הפורום! אני אומרת לך שזה הפורום הכי מגובש ברשת! אם תעזבי אז תפסידי!
 

אביה1992

New member
אני לא עוזבת..אני לא רוצה להפסיד..

זה הכל בזכותכם עזרתם לי המון...
 

Erezz360

New member
פורום של תותחים!

אין אישור לעזוב כולם פה שרופי אמ"ל!!!
 
למעלה