עוזבת ת'פורום... אני לא מתאימה לפורום אז בייי
ז זברה נוחרת New member 30/8/05 #3 חכי חמודה... אל תעזבי את הפורום! אני אומרת לך שזה הפורום הכי מגובש ברשת! אם תעזבי אז תפסידי!
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 30/8/05 #7 כנ"לל../images/Emo9.gif../images/Emo110.gif אל תדאגי את תתרגלי לפה מהר ותהני מאוד, סמכי עליי