עוד 40 יום זה קורה...

JC Superstar

New member
עוד 40 יום זה קורה...

אני מתגייס.... לא רוצה... מתוכם: 3 ימים אני משועבד לפסטיבל בשקל (ממחר) 7 ימים אני בברצלונה (מיום חמישי בבוקר)... ככה שכבר 10 ימים הלכו... נשאר חודש... אני לא יודע כלום לגבי הצבא! בלעעעע... תגידו, כולם בבקום ככה? באם בלי לדעת כלום, חוששים, מזיעים, מתעלפים, מתים וכו? בלעעעעעע... HELP!!!!!!! עוד 40 יום זה לא הרבה בלעעעעע.... (תודה שנתתם לי תשומת לב :))
 

יודיX3

New member
אחשלו אל תסתכל על זה ככה!

7 הימים בברצלונה דיר באלאק אם אתה סופר את הימים או לוקח איתך לוח שנה ועושה טבלת ייאוש. תהנה מכל רגע ותעשה חיים גם בפסטיבל. כולם בבקו"ם בהלם ראשוני וגם אלה שמשחקים אותה "קולים" גם הם בהלם אז אתה בחברה טובה. ידריכו אותך בדיוק מה לעשות שם איפה לגשת ומה הפרוצדורות זה באמת לא מסובך. מה שהכי חשוב- תשמור על החיוך ועל האופטימיות- במבט לאחור לא הייתי מוותר על השירות הצבאי למרות הרגעים הקשים שהיו. כשתחזור מספרד ספר איך היה שם, המלצות רשמים וחוויות (אגב פספסת היום את מצעד הגאווה של איזה מאות אלפי אנשים אבל בטוח שהרשמים ישארו גם כשתגיע...).
 

James Hammerton

New member
בהחלט ../images/Emo13.gif

אל תדאג, כולם כאלה בהתחלה (כמו בכל מקום חדש...) מתרגלים, יהיה בסדר. יש טירונות, ואח"כ תופסים מה קורה אחרי כמה שבועות חודשים... נסיעה טובה
 

nok85578

New member
מזל טוב

אח שלי מזל טוב , הרבה בהצלחה תהנה מהשירות , קח את זה בתור הרפתקאה גדולה . יהיו לך הרבה זיכרונות מהשירות . אני עוד 40 יום משתחרר ויש לי מלא זיכרונות טובים מהשירות עד כדי כך שאני לא רוצה להשתחרר . נורא קשה לצאת לאזרחות .
 
למעלה