תודה, אחד עצבני, על התמונות שהבאת.עוד תמונות מהודו
תמונות של מיכה סנדר שנדחו ע"י RP
אחד עצבני???תודה, אחד עצבני, על התמונות שהבאת.
תמונות יפות מאוד.
אחד עצבני???
מזל שהן נדחו אחרת לא הינו זוכיםעוד תמונות מהודו
תמונות של מיכה סנדר שנדחו ע"י RP
צר לי לאכזב אותכםמזל שהן נדחו אחרת לא הינו זוכים
לראות אותם תמסור לו תודתנו ולך תתחדש בשם \הנייק החדש ד"א מה רע בנייק אחד עצבני?.![]()
יש את הסיפור הידוע על זאבים-זאביםצר לי לאכזב אותכם
אבל אני לא העצבני המדובר הקשר שלי למיכה סנדר הוא נורא פשוט הוא אבא שלי לי יש פשוט יותר נגישות לאינטרנט אז אני עוזר לו קצת בדרך כלל אני לא כך כך פעיל בפורום כך שאני מבקש את סליחתכם בקשר לבורותח הנושא ה"עצבני"
אין שום בעיה ואין צורך להתנצליש את הסיפור הידוע על זאבים-זאבים
והמקרה שנפלת כקורבן קצת מזכיר את הסיפור הזה וזה מה שקורה כאשר מישהו אחר (לא אתה) מבלבל עם הכינויים בהודעות דומות של נושאים די דומים... התנצלתי בהודעה למעלה יותר ואני כמובן חוזר וסליחה על הטעות.
יש את הסיפור הידוע על זאבים-זאבים
והמקרה שנפלת כקורבן קצת מזכיר את הסיפור הזה וזה מה שקורה כאשר מישהו אחר (לא אתה) מבלבל עם הכינויים בהודעות דומות של נושאים די דומים... התנצלתי בהודעה למעלה יותר ואני כמובן חוזר וסליחה על הטעות.
קבל התנצולתי הכנה לפעמים טועיםעוד תמונות מהודו
תמונות של מיכה סנדר שנדחו ע"י RP
וגם אחד עצבני ש"נעלם" לועוד תמונות מהודו
תמונות של מיכה סנדר שנדחו ע"י RP
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.