עוד תמונות מהודו

מצב
הנושא נעול.

green og

New member
עוד תמונות מהודו

עוד תמונות מהודו
תמונות של מיכה סנדר שנדחו ע"י RP
 

אורי404

New member
../images/Emo52.gif היה לי חשד מסוים שאתה גולש

אחד עצבני???
היה לי חשד מסוים שאתה גולש
שהיה בעבר תחת הכינוי "אחד עצבני" ושהכינוי הוחלף לו... בכל מקרה, אם יש לך קשר זה או אחר למיכאל סנדר, אז יהיה נחמד אילו תציע לו שהוא יצטרף פה לפורום. ושוב, סליחה על הטעות שלי.
 

ה דרומי

New member
מזל שהן נדחו אחרת לא הינו זוכים

עוד תמונות מהודו
תמונות של מיכה סנדר שנדחו ע"י RP
מזל שהן נדחו אחרת לא הינו זוכים
לראות אותם תמסור לו תודתנו ולך תתחדש בשם \הנייק החדש ד"א מה רע בנייק אחד עצבני?.
 

green og

New member
צר לי לאכזב אותכם

מזל שהן נדחו אחרת לא הינו זוכים
לראות אותם תמסור לו תודתנו ולך תתחדש בשם \הנייק החדש ד"א מה רע בנייק אחד עצבני?.
צר לי לאכזב אותכם
אבל אני לא העצבני המדובר הקשר שלי למיכה סנדר הוא נורא פשוט הוא אבא שלי לי יש פשוט יותר נגישות לאינטרנט אז אני עוזר לו קצת בדרך כלל אני לא כך כך פעיל בפורום כך שאני מבקש את סליחתכם בקשר לבורותח הנושא ה"עצבני"
 

אורי404

New member
יש את הסיפור הידוע על זאבים-זאבים

צר לי לאכזב אותכם
אבל אני לא העצבני המדובר הקשר שלי למיכה סנדר הוא נורא פשוט הוא אבא שלי לי יש פשוט יותר נגישות לאינטרנט אז אני עוזר לו קצת בדרך כלל אני לא כך כך פעיל בפורום כך שאני מבקש את סליחתכם בקשר לבורותח הנושא ה"עצבני"
יש את הסיפור הידוע על זאבים-זאבים
והמקרה שנפלת כקורבן קצת מזכיר את הסיפור הזה וזה מה שקורה כאשר מישהו אחר (לא אתה) מבלבל עם הכינויים בהודעות דומות של נושאים די דומים... התנצלתי בהודעה למעלה יותר ואני כמובן חוזר וסליחה על הטעות.
 

green og

New member
אין שום בעיה ואין צורך להתנצל

יש את הסיפור הידוע על זאבים-זאבים
והמקרה שנפלת כקורבן קצת מזכיר את הסיפור הזה וזה מה שקורה כאשר מישהו אחר (לא אתה) מבלבל עם הכינויים בהודעות דומות של נושאים די דומים... התנצלתי בהודעה למעלה יותר ואני כמובן חוזר וסליחה על הטעות.
אין שום בעיה ואין צורך להתנצל
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif

יש את הסיפור הידוע על זאבים-זאבים
והמקרה שנפלת כקורבן קצת מזכיר את הסיפור הזה וזה מה שקורה כאשר מישהו אחר (לא אתה) מבלבל עם הכינויים בהודעות דומות של נושאים די דומים... התנצלתי בהודעה למעלה יותר ואני כמובן חוזר וסליחה על הטעות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה