עוד תמונה מאלבום

מצב
הנושא נעול.
עוד תמונה מאלבום

עוד תמונה מאלבום
בשם "ישראל פנים ועורף" שיצא כנראה בסביבות 1960 בהוצאת "ליאון המדפיס"
 

צחקן

New member
יפה מאוד.

עוד תמונה מאלבום
בשם "ישראל פנים ועורף" שיצא כנראה בסביבות 1960 בהוצאת "ליאון המדפיס"
יפה מאוד.
ב"ה אחלה תמונה. תמנונה יפה מאוד ניתן לה ציוןן 10/100/1000/10000/1000000/1000000000/וכן על זה הדרך ....
 
והנה החשוב מכל:

אחד משלושת קטרי הדיזל הראשונים
מספר 101 - 103
והנה החשוב מכל:
היצרן: SOC. ANGLO-FRANCO-BELGE, LA CROYERE BELGIUM קטר קו ראשי: מספרי הקטרים: 101 – 103 דגם: Bo-Bo (B-1244) מספר הזמנה: 7007 אורך: 16.534 מ' רוחב: 3.05 מ' גובה: 4.53 מ' משקל עצמי: 84 טון סידור גלגלים: 0-4-4-0 דגם המנוע: EMD 12-567B כוח-סוס: 1,125 כו"ס מהירות מירבית: 120 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 105 קמ"ש
 
שימו לב למלה שהם בחרו לכתוב

אופס...לא מגיע לקטר להיות הפוך...
הנה התמונה שוב ולאחר טיפול
שימו לב למלה שהם בחרו לכתוב
עבור בסיסי הצבא, barracks, שפרושה קסרקטין (ממלה לטינית זו נגזרת גם המילה בריקדה). אגב, הרכבת בתמונה זו נכנסה לרציף מס' 1 (אין לי מושג מה היה מספרו כאשר התחנה הישנה בצפון רח' ארלוזורוב תפקדה, אולם לפי שיטת הספרור דהיום, בת"א בכל 4 התחנות, הרציף המערבי הוא מספר אחד ועולים ככל שעוברים מזרחה). בקשר לרציפים, היו שניים, מקורים חלקית בתקרת אזבסט, שאז עוד לא סרטן, רק בשנות ה-80 האזבסט התחיל לסרטן (אני סרקסטי מעט) ובקצה שלהם, לא רחוק מהלובי היו שני קפיצי ענק דרוכים, למקרה שהרכבת לא תצליח לבלום כראוי (בלבי תמיד קיויתי לראות אותם בפעולה, רק עם רכבת ריקה, כדי שלא יפגעו נוסעים). את שרידיהם ניתן לראות אם מיד אחרי אזור הלובי (היכן שהקופות והמכונות והמזנון האגדי של אורי מנחם, זה המוזר עם השפם הענק שצועק בתכניות הדיבור ברדיו וגם התארח לפני כחצי שנה אצל יצפאן בטלויזיה) אם במקום ללכת לכוון הרציפים הרגילים, מאחורי הגלידריה של "קופי טו גו" תפנו שמאלה תוכלו לראות את התקרות ואף חלקים מהמסילות. כיום שוכנים שם חלק ממשרדי הנהלת הרכבת וכן המחסן של החברה המספקת שירותי מזנון וכן משרד הקב"ט הראשי של רכבת ישראל.
 

ליילנד

New member
../images/Emo2.gif או הו../images/Emo6.gif

אופס...לא מגיע לקטר להיות הפוך...
הנה התמונה שוב ולאחר טיפול
או הו

אלה הקרונות שאני זוכרת ממש מהילדות ואני חושבת שראיתי השבוע שניים כאלה במצב כמעט בלתי מזוהה, אחד במפרץ עם עוד כמה גרוטאות שאת תמונתם ראיתי בפורום באיזה שהוא שלב (לא זוכרת מי צילם). השני ליד חדרה במצב עוד יותר גרוע. אני חושבת שהם היו עשויים בשילוב של עץ, האם זה נכון? גם בגרוטאות זה נראה עץ.
אגב, אם היו רוצים לדייק ב"אלכס חולה אהבה" זו היתה הרכבת של אותה תקופה, אך כנראה שלא ניתן היה להשיג או להפעיל אחת כזו. הקרונות שהיו בסרט זכורים לי היטב מה-70 שאז הרביתי לנסוע ברכבת.
 

ליילנד

New member
אה שכחתי, ../images/Emo51.gifבני, מרגש

או הו

אלה הקרונות שאני זוכרת ממש מהילדות ואני חושבת שראיתי השבוע שניים כאלה במצב כמעט בלתי מזוהה, אחד במפרץ עם עוד כמה גרוטאות שאת תמונתם ראיתי בפורום באיזה שהוא שלב (לא זוכרת מי צילם). השני ליד חדרה במצב עוד יותר גרוע. אני חושבת שהם היו עשויים בשילוב של עץ, האם זה נכון? גם בגרוטאות זה נראה עץ.
אגב, אם היו רוצים לדייק ב"אלכס חולה אהבה" זו היתה הרכבת של אותה תקופה, אך כנראה שלא ניתן היה להשיג או להפעיל אחת כזו. הקרונות שהיו בסרט זכורים לי היטב מה-70 שאז הרביתי לנסוע ברכבת.
אה שכחתי,
בני, מרגש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה