עוד תאונה בין רכבת למשאית יש נפגעים

מצב
הנושא נעול.
ועוד דבר: אותי לא מעניין מה קרה שם.

אנחנו לא נלחץ אותך לפינה.
אבל.... קיים חוק חופש המידע. זהו. אין צורך להוסיף על זה.
ועוד דבר: אותי לא מעניין מה קרה שם.
מבחינתי כל מי שמתעסק עם מסילת רכבת הוא טיפש, ונושא ברוב האחריות במקרה תאונה.
 

elians

New member
למה אתה מעביר טענות

טענה לאבייתר ולרכבת ישראל -
מה זה, לכל הרוחות, האיסור הזה (שמסרת לי בטלפון) שקבלת לא לדווח פרטים על התאונה? כאילו שזה אירוע פנים רכבתי. הרי יש עדי ראיה, יש עשרות נפגעים וממילא יהיה דוח מפורט (מטויח או לא, לא יודע) שבו יהיה רשום מה הדגם של המשאית, מה מספר הרכבת ומאיזה סוג. אז מה זה "החארטה" הזו של לא לספר פה בפורום פרטים ??? לפי דעתי, אם קבלת דרישה כזו מאנשי הרכבת היא לא לגיטימית (ואולי אפילו לא לגאלית) שכן אין כאן מסירת מידע פנימי, כי כאמור זה אירוע חיצוני. להבדיל, מתכנון לקנות סוג רכבת X במקום סוג רכבת Y, עוד לפני הרכישה עצמה, שכן תכנון כזה הוא אכן עניין פנים רכבתי. לא תאונה שמעורבים בה גופים חוץ רכבתיים (משאיות, מכוניות פרטיות, נוסעי רכבת שנפצעים/נהרגים).
למה אתה מעביר טענות
שהתחילו בטלפון בינך לבין אביתר לפה? סתם מעיק על הפורום, לדעתי, לסגור את זה מעבר לפורום יהיה יותר נאה ומכובד בפעם הבאה.
 

hck

New member
לקח כ-30 דקות לחלץ את הנהג מהקטר../images/Emo70.gif

עוד תאונה בין רכבת למשאית יש נפגעים
זה כבר לא יאומן כל יום הרכבת גובה קורבנות
לקח כ-30 דקות לחלץ את הנהג מהקטר

ועוד 20 דקות עד שהמסוק עלה לאוויר. נראה לי קצת מוגזם.
 

טומי*

New member
לפעמים חילוץ לוקח זמן ../images/Emo4.gif

לקח כ-30 דקות לחלץ את הנהג מהקטר

ועוד 20 דקות עד שהמסוק עלה לאוויר. נראה לי קצת מוגזם.
לפעמים חילוץ לוקח זמן

גם שעה יכול לקחת. והמסוק? זה לא מסוק להובלה...זה מסוק שיש בו פארמדיק ורופא ועד שמצבו של הפצוע לא יציב, אין טעם להמריא
 

hck

New member
צודק

לפעמים חילוץ לוקח זמן

גם שעה יכול לקחת. והמסוק? זה לא מסוק להובלה...זה מסוק שיש בו פארמדיק ורופא ועד שמצבו של הפצוע לא יציב, אין טעם להמריא
צודק
פשוט לשמוע במירס ש30 דקות לא מצליחים לחלץ את הנהג זה נותן הרגשה של חוסר אונים. המליצו להם לא לשבור את החלון הקידמי בגלל שקשה לשבור אותו אלא את החלון הצידי, אולם החלון הצידי קטן מידי בשביל לאפשר פעולת חילוץ. נקווה שזה אחד מהלקחים שהם יפיקו: ציוד חילוץ מינימלי (לפחות פטיש 10 ק"ג).
 
אני ממש לא מאמינה שזה קורה

עוד תאונה בין רכבת למשאית יש נפגעים
זה כבר לא יאומן כל יום הרכבת גובה קורבנות
אני ממש לא מאמינה שזה קורה
לפי ההודעה כאן אני רואה שזה קרה לפני הצהרים, אני שמעתי את זה רק לפני כחצי שעה ואני ממש בהלם, מה קקורה עם הרכבות בזמן האחרון?
 

elians

New member
אני לא חושב שיש רק מערך מודו אחד

עוד קטר יושבת עכשיו
ומי יודע כמה זמן ייקח עד שהמערך מודו ייסע שוב על המסילה.
אני לא חושב שיש רק מערך מודו אחד
בכל רכבת ישראל ד"א אם כבר מדברים על המודו האלו, שמתי לב ע"י אתר הרכבת שהיצרת שלהם הוא אותו יצרן של קטרי הבובו GEC ALSTHOM
 
לפי מה שאני רואה מהתמונות

עוד תאונה בין רכבת למשאית יש נפגעים
זה כבר לא יאומן כל יום הרכבת גובה קורבנות
לפי מה שאני רואה מהתמונות
אם זה היה IC3, ירחם השם על הנהג והנוסעים. המצאות קטר כבד בחזית הצילה כנראה הרבה נפשות. עוד השערה שלי היא שנהג הקטר עף לחלון כי הוא לא היה חגור... האמנם?
 

elians

New member
אני משער שאכן זה היה ככה...

לפי מה שאני רואה מהתמונות
אם זה היה IC3, ירחם השם על הנהג והנוסעים. המצאות קטר כבד בחזית הצילה כנראה הרבה נפשות. עוד השערה שלי היא שנהג הקטר עף לחלון כי הוא לא היה חגור... האמנם?
אני משער שאכן זה היה ככה...
אל נשכח את התאונה ליד כפר מנחם עם נהג הIC3 שבתאי בלילה שנפגע ברגע ההתנגשות משום שלא היה חגור, להלן פרטי המקרה עורך הפרטים: ארכיון אביתר רייטר. תאונת רכבת קטלנית: רכבת הנוסעים מס' 105 ("נהריה" 07:41 ? "באר-שבע מרכז" 10:30) המורכבת מארבעה מערכי קרונועי IC-3 מתנגשת עם משאית סמי-טריילר מסוג VOLVO 420 שעסקה בעבודות במסגרת כביש חוצה ישראל (כביש 6) בק"מ 11.200 בקטע שבין נען לכפר-מנחם, בסמיכות לצומת רבדים ולכביש מס' 3. המערך הפוגע הינו מערך מס' 40 והקרון הפוגע: קרון מס' 7240. נהג המשאית נהרג במקום ונהג המערך הפוגע – שבתאי בלילה נפצע באורח אנוש בראשו. מסוק מוזנק על-מנת לחלץ את נהג המערך אל בית-החולים תל-השומר. המסוק מגיע למקום התאונה בשעה: 10:55 וממריא עם הנהג הפצוע בשעה: 11:08. לאחר יומיים, נפטר נהג הרכבת מפצעיו (ראו להלן). קו הרכבת לבאר-שבע נסגר ותנועת הרכבות מופנית זמנית למסילת חלץ. נזק כבד נגרם למערך מס' 40 (קרון מס' 7240). 16.11.2003 שעת ארוע: 09:56 בדיוק נמרץ. יהי זכרו של שבתאי מבורך שוב ושוב !!! ---- עורך המידע ד"ר אביתר רייטר ----
 

mucool2

New member
לא רק זה

לפי מה שאני רואה מהתמונות
אם זה היה IC3, ירחם השם על הנהג והנוסעים. המצאות קטר כבד בחזית הצילה כנראה הרבה נפשות. עוד השערה שלי היא שנהג הקטר עף לחלון כי הוא לא היה חגור... האמנם?
לא רק זה
גם ברכבת מו-דו התוצאה היתה יכולה להיות קשה בהרבה אם הקטר היה דוחף מאחור ומלפנים היו קרונות עם נוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה