עוד שרשור שאלות

LordDevil

New member
הסבר קצת יותר ברור

לפי ההחלטות שלך בקוטור 2 אתה בעצם תקבע מה קרה ב 1. אם תשחק טוב אז המשחק כביכול ממשיך אחרי ש REVAN הציל את הרפובליקה. אם תשחק רע אז המשחק ממשיך מהנקודה שרבן הרג את מאלאק וחזר להיות ה SITH LORD.
 

funkey monkey

New member
לכאן או לכאן..

מסופר על זה שראבן פשוט נעלם.. זה לא ממש משנה אם היית במשחק הקודם טוב או רע, יש לך דמות חדשה.. רק המשחק קצת 'לומד' מה עשית במשחק הקודם ושם דיאלוגים בהתאם פה ושם.. (אם להתייחס לראבן כבן או כבת)
 

herop

New member
מיהו השחקן...

שמשחק את המנהיג של התושבים בכוכב שבו אובי וואן הורג את גריוואס?
 

Y. Welis

New member
'הבחור עם השיניים' - הוא הופיע גם

במטריקס ה-3 (רבולושנס) כ'איש הרכבת', וכן כ'פיו של סאורון' בסצינה שנוספה לגירסה המורחבת של ה-DVD 'שובו של המלך' - עם שיניים קטלניות במיוחד.
 

james bond 1

New member
תגידו היכן אני יוכל לימצוא את......

את המנגינות השונות של מלחמת הכוכבים ובראש בראשונה המנגינה של דראת ווידר יווווו אני פשוט כבר חודש יושב מזמזמם לעצמי את המנגינה במשחק ההוא של הגידי תמיד שהיה את המנגינה הייתי מגביר ועוצר יאלה :)..... וכמובן כול המנגינות האחרות מצוינות גם :)..... תודה רבה.....
 

LordDevil

New member
יאללה עוד אחת...או כמה

1. איפה אני יכול לראות מה קרה בין הסרט בשני לשלישי ובעיקר לדעת מי הוא ג'נרל גריווס (עם כל הלייטסייברים האלה מעניין אותי מה בדיוק קרה שם). 2. מה זה "Clone Wars" שאני כל הזמן שומע כאן בפורום...סידרה מצוירת של SW? ואיפה אני יכול להשיג פרקים של הסידרה. חיפושים במקורות הרגילים בד"כ רק מוצאים לי פרקים בצרפתית ומה שנראה כמו עונה שלמה דחוסה לקובץ אחד ששוקל רק 700MB...זה יכול להיות עונה שלמה בקובץ יחסית קטן?
 

Youngling

New member
הנה תשובות:

1. הסדרה Clone Wars היא הכן סדרה מצוירת של SW ומה שאתה מחפש (זו סדרה המתארת את המאורעות בין הפרק ה - II ל - III). הסדרה מחולקות לשני חלקים: האחד עם 20 פרקים השני עם 5 (אבל זה לא משנה כי שניהם באותו אורך). כדי לראות את החלק הראשון יש צורך לקנות את הדי וי די שלו. כדי לראות את הפרק השני (פרקים 21 - 25) לחץ כאן (יש צורך ב - QuickTime): http://www.starwars.com/clonewars/microseries/chapter/21.html הקישור הנ"ל הוא לפרק מס' 21 ובצד אתה רואה את שאר הפרקים (אין אפשרות לראות את הפרקים 1 - 20). כדי להתחיל את הפרק לחץ על הכפתור: 320x160
 

LordDevil

New member
תודה על התשובות

אבל פרקים 21-25 ממש קטנים...אין מצב לראות את זה בקצת יותר גדול?
 

Youngling

New member
צריך להירשם ל

HyperSpace (המועדון הרשמי של האתר) וזה עולה המון כסף...
 
למעלה