לפי ההחלטות שלך בקוטור 2 אתה בעצם תקבע מה קרה ב 1. אם תשחק טוב אז המשחק כביכול ממשיך אחרי ש REVAN הציל את הרפובליקה. אם תשחק רע אז המשחק ממשיך מהנקודה שרבן הרג את מאלאק וחזר להיות ה SITH LORD.
מסופר על זה שראבן פשוט נעלם.. זה לא ממש משנה אם היית במשחק הקודם טוב או רע, יש לך דמות חדשה.. רק המשחק קצת 'לומד' מה עשית במשחק הקודם ושם דיאלוגים בהתאם פה ושם.. (אם להתייחס לראבן כבן או כבת)
את המנגינות השונות של מלחמת הכוכבים ובראש בראשונה המנגינה של דראת ווידר יווווו אני פשוט כבר חודש יושב מזמזמם לעצמי את המנגינה במשחק ההוא של הגידי תמיד שהיה את המנגינה הייתי מגביר ועוצר יאלה ..... וכמובן כול המנגינות האחרות מצוינות גם ..... תודה רבה.....
1. איפה אני יכול לראות מה קרה בין הסרט בשני לשלישי ובעיקר לדעת מי הוא ג'נרל גריווס (עם כל הלייטסייברים האלה מעניין אותי מה בדיוק קרה שם). 2. מה זה "Clone Wars" שאני כל הזמן שומע כאן בפורום...סידרה מצוירת של SW? ואיפה אני יכול להשיג פרקים של הסידרה. חיפושים במקורות הרגילים בד"כ רק מוצאים לי פרקים בצרפתית ומה שנראה כמו עונה שלמה דחוסה לקובץ אחד ששוקל רק 700MB...זה יכול להיות עונה שלמה בקובץ יחסית קטן?
1. הסדרה Clone Wars היא הכן סדרה מצוירת של SW ומה שאתה מחפש (זו סדרה המתארת את המאורעות בין הפרק ה - II ל - III). הסדרה מחולקות לשני חלקים: האחד עם 20 פרקים השני עם 5 (אבל זה לא משנה כי שניהם באותו אורך). כדי לראות את החלק הראשון יש צורך לקנות את הדי וי די שלו. כדי לראות את הפרק השני (פרקים 21 - 25) לחץ כאן (יש צורך ב - QuickTime): http://www.starwars.com/clonewars/microseries/chapter/21.html הקישור הנ"ל הוא לפרק מס' 21 ובצד אתה רואה את שאר הפרקים (אין אפשרות לראות את הפרקים 1 - 20). כדי להתחיל את הפרק לחץ על הכפתור: 320x160