עוד שלילי לאוסף 
האמת שכבר מתחיל לתסכל אותי כל העסק הזה..
עשינו את כל הבדיקות שצריך והכל תקין, הלכתי לדיקור, נטורופאטית, שינתי תזונה, התחלתי לעשות ספורט, הלכתי לרפלקסולוגיה והילינג והכל מוביל לעוד שלילי..
ונמאס לי שהרופא אומר שהכל בסדר ובכזאת קלות מבטל את החששות שלי.
האמת שפשוט שוקלת להחליף רופא יש המלצות? ממש חשוב לי רגישות וזמינות.
תודה!!
האמת שכבר מתחיל לתסכל אותי כל העסק הזה..
עשינו את כל הבדיקות שצריך והכל תקין, הלכתי לדיקור, נטורופאטית, שינתי תזונה, התחלתי לעשות ספורט, הלכתי לרפלקסולוגיה והילינג והכל מוביל לעוד שלילי..
ונמאס לי שהרופא אומר שהכל בסדר ובכזאת קלות מבטל את החששות שלי.
האמת שפשוט שוקלת להחליף רופא יש המלצות? ממש חשוב לי רגישות וזמינות.
תודה!!