עוד שבת...B-(

על האש

New member
עוד שבת...B-(

כן עכשיו בשבת זאת אני בבית אבל את השבת הקודמת ביליתי בבסיס וגם את השבת הבאה אבלה בבסיס נמאאאאססססססססס כמה אפשר כבר?? הצבא הזה יצא לי כבר מכול הכיוונים.. מזל שנשארו רק 4 חודשים למנאייק ונגיד אמן את מול הייתי בארוע השתכרתי ורקדתי כמו הציפנדיילס...סתם לידע כללי שתהיה לכם שבת נפלאה ושבת שלום
 

candybox

New member
יוווווווווווו

שבת בבסיס, נו מה כולם עוברים את זה (חוצממני), לא נורא, עובר, מזה עוד 4 חודשים... כלום! אהממממממ... אומרת אמן. ונשאלת שאלה אם יש לך מה להראות.....
 
למעלה