shirshusha
New member
עוד שאלה
מה אמור להיות המרקם של רויאל אייסינג? האם צביעתו צריכה להתבצע ע"י אבקה או צבע מאכל נוזלי? ואותה שאלה גם לגבי הפונדנט. תודה
מה אמור להיות המרקם של רויאל אייסינג? האם צביעתו צריכה להתבצע ע"י אבקה או צבע מאכל נוזלי? ואותה שאלה גם לגבי הפונדנט. תודה