עוד שאלה

shirshusha

New member
עוד שאלה

מה אמור להיות המרקם של רויאל אייסינג? האם צביעתו צריכה להתבצע ע"י אבקה או צבע מאכל נוזלי? ואותה שאלה גם לגבי הפונדנט. תודה
 

מרי-לו

New member
עד כמה שאני יודעת

ומניסיון אישי שלי... הרויאל צריך להיות משחתי וצביעתו נעשית ע"י צבע מאכל בג'ל... צבע מאכל בנוזל ידלל אותו וזה לא ממש טוב... אבקה יכולה להיות גם בסדר (לא ניסיתי)...
 
למעלה