עוד שאלה על משלוח(די דחוף)

NatashaInChains

New member
עוד שאלה על משלוח(די דחוף)

אוקי אני מתכוונת למכור כמה דברים דרך הדואר רשום..אני לא מבינה כל כך בקשר לעטיפה של המוצרים. נגיד זה בגד או חפץ(לא דברים גדולים וכבדים), האם אני עוטפת לבד או שאני מביאה את זה לשם בשקית והם עוטפים? ואיזה עטיפה בכלל אמורה להיות- קרטון? אין לי מושג. ואם קרטון זה יכול להיות כל קרטון שאני מוצאת בבית ? אין לי מושג,אפשר הנחיות איך התהליך הזה מתבצע? כי זה לא מכתב רגיל
 

Panch Panch

New member
תשובה

החבילה כמובן צריכה להיות עטופה. את עוטפת לבד, הם לא עוטפים. בדואר יש ארגזים שעולים לפי גודלם ומחירם נע בין 9-20 ש"ח. כמובן שאת יכולה לארוז כבר מהבית בארגז כלשהו (לא משנה איזה, אבל חשוב שהוא יהיה עמיד) ולכתוב ברור על החבילה למי היא מיועדת.
 

NatashaInChains

New member
אני יכ ולה פשוט

לשים את המוצר בתוך האריזת קרטון המקורית שלו(שהיא צבעונית) או למצוא קרטון מסוים(נגיד קופסת נעלים) ופשוט למסור ככה? או שצריך לעטוף את הקרטון גם? חייבים שזה יהיה קופסת קרטון או שאפשר פשוט לעטוף את המוצר עם עטיפת מתנה או משהו כזה?
 

תוליק 1

New member
אפשר לעטוף גם בעטיפה חומה רגילה או

בשקית נייר מאלה למסמכים. אם תכתבי מה את רוצה לשלוח בדיוק אנסה לעזור ספציפית
 
טוב.

שימי את דבר המשלוח בקופסאת נעליים, עכשיו קחי שקיות ניילון אטומה בבית. תעטפי עם זה את החבילה. תכתבי על נייר בגדול למי מיועדת החבילה ותדביקי על זה.
 

NatashaInChains

New member
אוקי נראה לי שהבנתי רק

תתקן אותי אם אני טועה- לקחת קופסא כלשהי שהמוצר יכנס אליה ואז לאטום עם שקית ניילון נצמד או סלוטייפ כדי שהיא לא תיפתח ואז לרשום על הקופסא או בדף מודבק את הכתובת ואת הפרטים?
 
למעלה