עוד שאלה (כמה שאלות אני שואל?!)

  • פותח הנושא TBH1
  • פורסם בתאריך

TBH1

New member
עוד שאלה (כמה שאלות אני שואל?!)

כשאני לוחץ על הכפתור כיבוי של המחשב אני צריך להחזיק אותו לחוץ משהו כמו 5-6 שניות כדי שהמחשב ייכבה. מישהו יודע למה זה ואיך אפשר לתקן את זה?
 

twiti

New member
שאלה ותשובה ...

השאלה היא למה לכבות את המחשב דרך הלחצן ולא דרך פקודת כיבוי של מערכת ההפעלה ? והתשובה לשאלתך - מדובר במארזי ATX שבהם כאשר אתה לוחץ על הכפתור, אתה מבקש לכבות את המחשב (ולא מכבה בפועל), מתבצעות מספר פעולות, ורק אחריהן מגיע המחשב למצב כיבוי. לכן הזמן הארוך. אם תבצע כיבוי דרך מעה"פ תמנע הבעיה הזאת.
 

tzimi

New member
לא...../images/Emo108.gif

הוא לא לוחץ על כפתור הכיבוי ואז לוקח למחשב זמן עד שהוא נכבה - הוא לוחץ על הכיבוי חמש שניות רצוף ואז הוא ישר נכבה בלי לסגור כלום, ועשו את זה ככה בשביל שאם הכפתור ילחץ לאיזה שניה בטעות אז שהמחשב לא ישר יכבה... נראה לי שיש בחלק מהלוחות SOFT OFF, שאם אתה לוחץ על הכפתור פעם אחת קצרה אז הוא יוצא בצורה מסודרת כרגיל...
 

סופרמן!

New member
זה לא באג, זה פיצ´ר:)

הרעיון(בדר"כ) הוא שהמחשב יבצע כיבוי תקין של וינדוס בלחיצה קצרה, לחיצה ארוכה כמו שאתה מתאר פשוט מנתקת את המחשב מהחשמל. השיטה הראשונה עדיפה.
 

הנשוי

New member
ככה זה ואת זה אפשר רק לקלקל

זה המצב התקין במארזים החדשים
 

TBH1

New member
עשיתי שלחיצה אחת קצרה תסגור את זה

בדרך חוקית אבל לפעמים יש ארורים ואני רוצה לכבות את המחשב (גם אין לי כפתור ריסט)אז אני צריך ללחוץ 5 שניות רצוף עד שזה ייכבה. אז הבנתי שזה כמו מנגנון בטיחות.. איך אני מסיר אותו ??(אם אני יכול)
 

freak2100

New member
ואם יש תקלה

אז תלחץ כמה פעמים alt+ctrl+del ואם זה לא עוזר אז תלחץ על הכפתור כמה שניות.... אבל אתה רוצה שנורמלית זה יסגור את המחשב באופן תקני, לא?
 

TBH1

New member
אם אני לוחץ לחיצה קצרה

ומחכה זה לא פועל וגם ctrl alt delete לפעמים לא פועל (במסך כחול לרוב הוא לא פועל לי)
 
למעלה