עוד קצת לדעת

Cheetah

New member
אם כבר כותבים ביקורות

אני מכיר את האתר כבר מזמן מזמן יש שם אוסף של דיעות סובייקטיביות למדיי לדעתי, סך הכל אפשר להוציא הרבה מידע אבל גם חסר לא מעט אתר מושקע וטוב, ללא ספק, אבל מבחינת מידע לא הייתי מסתמך רק עליו בסופו של דבר
 

yariv~2

New member
ברור ברור.. אני מעולם לא אומר

משהו לפני שאני בודק כמה צדדים בכל אופן יותר התלהבתי מהצד הגרפי והתכנותי של האתר ולכן התגובה היתה נילהבת (בסך הכל רוב האתרים בנושא הם זוועתיים ברמה הגרפית) בקשר לחומר שבאתר לדעתי הוא חומר מצוין (כמובן שמהצד של הכותבים.. הם לא אמורים לדעת מה אני חושב ולהתחשב בכך) ואם יש לך או ל... אביר אתרים נוספים ברמה דומה אני יודה לכם!
 
למעלה