עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר

  • פותח הנושא nagu
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
אם זה יקרה לא יהיה יותר 846!

הם יכולים להחזיר את קו 846 בשביל
MISTER K
אם זה יקרה לא יהיה יותר 846!
הספיק לי כבר כשהעבירו את הנסיעה היחידה של הקו מתל אביב לצפת, מאחריות של סניף צפת לאחריות של סניף אחר, ותוך זמן קצר הנסיעה שהייתה יוצאת מדי יום בשעה 17:00 במשך שנים, בוטלה מטעמים די תמוהים. שלא יעזו להתקרב לקו הזה ושלא יעזו בכלל להתקרב לאזור כרמיאל! השירות שם מצויין ולא צריך מונופול חדש!
 

אורי404

New member
התכוונתי שמכיוון שאגד מפנים קווים

אם זה יקרה לא יהיה יותר 846!
הספיק לי כבר כשהעבירו את הנסיעה היחידה של הקו מתל אביב לצפת, מאחריות של סניף צפת לאחריות של סניף אחר, ותוך זמן קצר הנסיעה שהייתה יוצאת מדי יום בשעה 17:00 במשך שנים, בוטלה מטעמים די תמוהים. שלא יעזו להתקרב לקו הזה ושלא יעזו בכלל להתקרב לאזור כרמיאל! השירות שם מצויין ולא צריך מונופול חדש!
התכוונתי שמכיוון שאגד מפנים קווים
שונים, אז יש אוטובוסים ונהגים פנויים. כתוצאה מכך, אפשר להחזיר את קו 846.
 

mister K

New member
לכיוון ת"א הקו פעיל

התכוונתי שמכיוון שאגד מפנים קווים
שונים, אז יש אוטובוסים ונהגים פנויים. כתוצאה מכך, אפשר להחזיר את קו 846.
לכיוון ת"א הקו פעיל
רק הנסיעה מתל אביב בוטלה. למרות לחץ מצד נוסעים ונהגים של אגד צפת, כרגע ההשערה היא שלא יחזירו את הנסיעה מכיוון שרוב הנוסעים כבר מצאו חלופות אחרות. הסיבות לביטול הנסיעה הן פרשיה בפני עצמה, שאותה לא אפרט על גבי הפורום מסיבות שונות. למעשה במקרה הזה אגד תקעו לעצמם מקל בגלגלים.
 
עובדתית, נחתם הסכם הפעלה חדש בין

ומה אגד תקבל בתמורה לקווים שיועברו?
עובדתית, נחתם הסכם הפעלה חדש בין
אגד לבין המדינה עד סוף 2015, אבל את פרטי ההסכם "מישהו" באגד שומר קרוב אליו ועדיין לא גילה אותו לכלל החברים. נכון, אני כבר לא במערכת ואולי היו התפתחויות שאני עוד לא מכיר, אבל אני בספק. התפתחות אחת אני מכיר והיא שועד העובדים השכירים הכריז סכסוך עבודה גם בגלל נושא ההסכם הסודי הנ"ל.
 

seffic

New member
לאגד יש בלעדיות על המפרצית? בזיון

עפולה לא לבד
לאחר שנסגר סניף טבעון ופעילותו הועברה לסניף נוה שאנן בחיפה, הגיע כעת תורם של קווי יקנעם (הפנימיים 15,16,17 והקוים לחיפה 180,181,184,188) וכן הקוים בטבעון (9,10,12,075) להיפרד מאגד והם יועברו (כן, יועברו) לאחת משתי החברות: קווים או נתיב אקספרס. ההעדפה היא להעביר את הקווים לנתיב אקספרס אלא שעפיפי הקים לעצמו מיני ת.מ ליד תחנת רכבת חיפה מרכז והחשש (פתאום חוששים...) הוא שהוא יפעיל את הקווים מנצרת (331,332) טבעון (075) ויקנעם (18X) כך שיעברו בנשר וייסעו להדר ולעיר וכך אגד תפסיד נוסעים שנאלצים היום להחליף אוטובוס בלב המפרץ. הצפי להעברת הקווים הוא המחצית השניה של חודש ינואר 2006 או לכל המאוחר פברואר 2006.
לאגד יש בלעדיות על המפרצית? בזיון
יש לחייב את המפעיל החדש לסיים במפרצית, אחרת כל המהפיכה התחבורתית של חיפה שכ"כ מדברים עליה תהיה שווה לתחת. בנוסף, אין כל הצדקה לשני מפעילים בקווים 331, 332. רוב הזמן האוטובוסים נוסעים חצי ריקים במקרה הטוב. וגם מוניות השירות מאוד דומיננטיות בקווים האלו.
 

וולבו

New member
החברות מנצרת עוברות במרכזית

לאגד יש בלעדיות על המפרצית? בזיון
יש לחייב את המפעיל החדש לסיים במפרצית, אחרת כל המהפיכה התחבורתית של חיפה שכ"כ מדברים עליה תהיה שווה לתחת. בנוסף, אין כל הצדקה לשני מפעילים בקווים 331, 332. רוב הזמן האוטובוסים נוסעים חצי ריקים במקרה הטוב. וגם מוניות השירות מאוד דומיננטיות בקווים האלו.
החברות מנצרת עוברות במרכזית
המיפרץ
 

avi206

New member
הפרטה

עפולה לא לבד
לאחר שנסגר סניף טבעון ופעילותו הועברה לסניף נוה שאנן בחיפה, הגיע כעת תורם של קווי יקנעם (הפנימיים 15,16,17 והקוים לחיפה 180,181,184,188) וכן הקוים בטבעון (9,10,12,075) להיפרד מאגד והם יועברו (כן, יועברו) לאחת משתי החברות: קווים או נתיב אקספרס. ההעדפה היא להעביר את הקווים לנתיב אקספרס אלא שעפיפי הקים לעצמו מיני ת.מ ליד תחנת רכבת חיפה מרכז והחשש (פתאום חוששים...) הוא שהוא יפעיל את הקווים מנצרת (331,332) טבעון (075) ויקנעם (18X) כך שיעברו בנשר וייסעו להדר ולעיר וכך אגד תפסיד נוסעים שנאלצים היום להחליף אוטובוס בלב המפרץ. הצפי להעברת הקווים הוא המחצית השניה של חודש ינואר 2006 או לכל המאוחר פברואר 2006.
הפרטה
רק במדינה כמו שלנו יכול להיות שמוסרים קוים ללא תחרות לערבים תמורת כסף נגמרה המדינה
 

levikon

New member
מה הקשר לערבים?

הפרטה
רק במדינה כמו שלנו יכול להיות שמוסרים קוים ללא תחרות לערבים תמורת כסף נגמרה המדינה
מה הקשר לערבים?
אגד החליט שלא בז*ן שלו לתת שירות לאוכלוסיה החילונית ומעדיף קוים של חרדים. ועדיין מסנגרים כאן על החברה. לא להאמין.
 
ועוד שמועה שמסתובבת בצפון אומרת...

עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר
מנהל סניף אגד עפולה מאשר כי קווי עפולה-חיפה (301, 302, 409) יופרטו לחברת קווים בתחילת דצמבר.. ובכך יסגר סופית סניף אגד עפולה! לגבי עתידו של קו עפולה-ת"א (825,821) אין מידע ברור, התכנון הכללי הוא להקים מרכז תחבורה (כמו בלב המפרץ) באיזור אלונים, ולהתחיל את קווי האוטובוס לת"א משם.. לא יצאה הודעה רשמית, לא מאגד ולא מחברת קווים!
ועוד שמועה שמסתובבת בצפון אומרת...
שקווי נצרת /נצרת עילית חיפה עוברים לעפיפי בינואר...
 
קווי 331,332 כבר אצל עפיפי

ועוד שמועה שמסתובבת בצפון אומרת...
שקווי נצרת /נצרת עילית חיפה עוברים לעפיפי בינואר...
קווי 331,332 כבר אצל עפיפי
החל מינואר 2006 אגד יפסיק את נסיעותיו במקביל לחברת נצרת נסיעות ותיירות וכך יישאר רק מפעיל אחד לקווים אלו
 

אוהד11

New member
העסק מתחיל להסריח יותר מדי

קווי 331,332 כבר אצל עפיפי
החל מינואר 2006 אגד יפסיק את נסיעותיו במקביל לחברת נצרת נסיעות ותיירות וכך יישאר רק מפעיל אחד לקווים אלו
העסק מתחיל להסריח יותר מדי
משרדי התחבורה והאוצר מעוניינים לדרוס את המונופולים של אגד ודן, בין היתר מסיבות היסטוריות-אידיאולוגיות, ובמקום אלה הם יוצרים מונופולים אחרים. בתחילה עוד היתה מדיניות של מכרזים, ולפתע פתאום יש העברות קווים ללא מכרז. היכן כאן השקיפות והאם מצב זה אינו מעורר תהיות לגבי מדיניותו של משרד התחבורה או של פקידים מסויימים. במסגרת מדיניות המכרזים אילצו את אגד ו- דן לחבור לחברות אחרות כדי ליטול חלק במכרזים. האם זו לא מדיניות של דלתות מסתובבות ? ומה אנחנו מקבלים אחרי כל המשחקים הללו ? קווים הופכת להיות מונופול שבו שותף, בין היתר, עפיפי, שמפעיל את החברות בנצרת ואת נתיב אקספרס. במקום לאפשר תחרות אמיתית עם אגד ו- דן, סוגרים אותם לאט לאט, מאלצים עובדים ללכת הביתה, כי אף אחד לא מתחייב, שהחברות החדשות תקלוטנה אותם, גורמים להשבתת ציוד מוקדם מהמתוכנן, ולעומת זאת החברות האחרות רוכשות ציוד ישן ומתבלה, בניגוד להתחייבויות שלהן לרכוש אוטובוסים חדשים. יום אחד עוד נתבשר, כי העסק תפור בין מספר פקידים
 

mister K

New member
מסכים! העסק מסריח מהראש!

העסק מתחיל להסריח יותר מדי
משרדי התחבורה והאוצר מעוניינים לדרוס את המונופולים של אגד ודן, בין היתר מסיבות היסטוריות-אידיאולוגיות, ובמקום אלה הם יוצרים מונופולים אחרים. בתחילה עוד היתה מדיניות של מכרזים, ולפתע פתאום יש העברות קווים ללא מכרז. היכן כאן השקיפות והאם מצב זה אינו מעורר תהיות לגבי מדיניותו של משרד התחבורה או של פקידים מסויימים. במסגרת מדיניות המכרזים אילצו את אגד ו- דן לחבור לחברות אחרות כדי ליטול חלק במכרזים. האם זו לא מדיניות של דלתות מסתובבות ? ומה אנחנו מקבלים אחרי כל המשחקים הללו ? קווים הופכת להיות מונופול שבו שותף, בין היתר, עפיפי, שמפעיל את החברות בנצרת ואת נתיב אקספרס. במקום לאפשר תחרות אמיתית עם אגד ו- דן, סוגרים אותם לאט לאט, מאלצים עובדים ללכת הביתה, כי אף אחד לא מתחייב, שהחברות החדשות תקלוטנה אותם, גורמים להשבתת ציוד מוקדם מהמתוכנן, ולעומת זאת החברות האחרות רוכשות ציוד ישן ומתבלה, בניגוד להתחייבויות שלהן לרכוש אוטובוסים חדשים. יום אחד עוד נתבשר, כי העסק תפור בין מספר פקידים
מסכים! העסק מסריח מהראש!
עכשיו עפיפי ישלוט בקווי העמקים באופן מוחלט, וכשזה יקרה הנוסעים עוד יתגעגעו נואשות לשירות המעולה של אגד! (לא זה של קו 379 שכתבתי עליו בשירשור אחר, אלא זה של קווי העמקים באגד שבהם השירות הוא ללא דופי) ותודה למשרד התחבורה!!!
 
אני הבנתי שדווקא עפיפי נשארים

קווי 331,332 כבר אצל עפיפי
החל מינואר 2006 אגד יפסיק את נסיעותיו במקביל לחברת נצרת נסיעות ותיירות וכך יישאר רק מפעיל אחד לקווים אלו
אני הבנתי שדווקא עפיפי נשארים
ואגד וג'י בי טורס מפסיקים להפעיל את הקווים הללו.
 

oshri5917

New member
חברת קווים

עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר
מנהל סניף אגד עפולה מאשר כי קווי עפולה-חיפה (301, 302, 409) יופרטו לחברת קווים בתחילת דצמבר.. ובכך יסגר סופית סניף אגד עפולה! לגבי עתידו של קו עפולה-ת"א (825,821) אין מידע ברור, התכנון הכללי הוא להקים מרכז תחבורה (כמו בלב המפרץ) באיזור אלונים, ולהתחיל את קווי האוטובוס לת"א משם.. לא יצאה הודעה רשמית, לא מאגד ולא מחברת קווים!
חברת קווים
רק אתמול נסעתי באוטובוס שהמזגן בכל האוטובוס הרטיב את המושבים וטיפטף כל הזמן 2. לא מעט פעמים אני עולה על אוטובוסים בחברת קווים ותראו מה מתחולל בפנים א. כיסאות שבורים ב.עמודים שיצאו ממקומם ג.ריח של שתן ד. 3. קווים הורידה את תדירות הקווים הבאים א. קו 55 מ20 דקות בערב לחצי שעה ב. קווים 55ו68 מ20 דקות במוצא''ש לחצי שעה ג.קו 37 מ15 ל20 דקות בשעות שיא מ20 דקות בערב ל25 דקות די נמאס מכם חברת קוים תעזבו אותנו לנפשתינו ותעופו לנו מעניים
 

euro3

New member
די עם השטויות.

עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר
מנהל סניף אגד עפולה מאשר כי קווי עפולה-חיפה (301, 302, 409) יופרטו לחברת קווים בתחילת דצמבר.. ובכך יסגר סופית סניף אגד עפולה! לגבי עתידו של קו עפולה-ת"א (825,821) אין מידע ברור, התכנון הכללי הוא להקים מרכז תחבורה (כמו בלב המפרץ) באיזור אלונים, ולהתחיל את קווי האוטובוס לת"א משם.. לא יצאה הודעה רשמית, לא מאגד ולא מחברת קווים!
די עם השטויות.
אתה אפילו לא יודע מי זה מנהל תחנת עפולה. זה בכלל לא נכון. האשכול שיוצא להפרטה : קווי נצרת חיפה. 331,332, קו 338 מתבטל. קווי יקנעם פנימי וחיפה טבעון.
 

ה2

New member
סוף סוף מישהו שלא מפיץ כאן שמועות

די עם השטויות.
אתה אפילו לא יודע מי זה מנהל תחנת עפולה. זה בכלל לא נכון. האשכול שיוצא להפרטה : קווי נצרת חיפה. 331,332, קו 338 מתבטל. קווי יקנעם פנימי וחיפה טבעון.
סוף סוף מישהו שלא מפיץ כאן שמועות
שלא היו ולא נבראו אלא מידע נכון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה