עוד פליט מוואלה

zuzuzuzu50

New member
עוד פליט מוואלה

שלום לכם. אחרי כמה שבועות שישבתי מהצד להסתכל היום אני כנראה אחליט לקפוץ.... אני גבר בשנות הארבעים נשוי עם ילדים תמיד תמיד היה לי רק משיכה לגברים ובכל זאת אף פעם לא הגדרתי את עצמי כגיי וגם אף פעם לא קיימתי שום יחסים הומוסקסואליים. רק לפני כמה שנים התגבר היצר והמודעות שלי שאכן אני כן גיי ואני נמשך לגברים. לא איניני מתכוון לעזוב את המשפחה ואיניני מתכוון לחפש יחסים עם גברים מהצד. פשות מתחיל להתברר לי שאכן אפשר להיות נמשך לגברים ולנהל חיי תקינים ורגילים עם אישה וילדים. אין בזה שום סתירה. לכל חברי הפורום אני כבר אומר לכם שאני אהיה קול ואולי קול יחיד כאן אבל בכל זאת אני אהיה קול שאומר אפשר אפשר להיות נמשך ובכל זאת לחתן עם אישה ולהביא ילדים לעולם אפשר!!!! וכל קול אחרת או שהוא מפחד או שהוא לא יודע... להשתמע זושא
 

יודיX3

New member
שלום זושא ברוך הבא

ראשית ברוך הבא ותודה על הכנות שלך. אני לא בא בביקורת משום שאני לא שופט אף אדם ואף בחירה שהוא עושה- מלבד את שלי. כל אחד בא מרקע שונה, בעל יצרים שונים וחי על פי מוסר שעיניו רואות לנכון. אולם, אני לא הייתי רואה את עצמי חי ע"פ המסר הכוללני שהצגת ש"אפשר להיות נמשך ובכל זאת לחתן עם אישה ולהביא ילדים לעולם אפשר!!!!". בוודאי שאפשר. אפשר להתחתן ברבנות וליצור ילדים- הופה מספיק ביצית וזרע אחד ויש לך ילד! 4 ילדים אפילו אפשר לעשות- קלי קלות. מצטער על הטון הציני אבל אני- יוד, לא אחיה נגד יצרי. לא אבנה בית עם אשה שלא תקבל ממני סקס מהנה וחושני מכיוון שלא אמשך אליה- אפילו שאולי אוהב אותה. לא אתן לאשה הזו להאשים עצמה ולתהות במה היא עושה שלא בסדר?? ובטח לא אביא איתה ילדים לעולם שיחיו בבית אומלל שכזה. זה אני זה יוד- והרבה יזע ודמעות זה דרש עד שהגעתי לבשלות הנפשית לומר דברים אלה.
 

zuzuzuzu50

New member
מי אמר שאישתי

או שאני לא מקבלים סקס מהנה וחושני... מי אמר שאני לא נמשך גם אליה... גם אני לא חי נגד יצרי וכל אחד אם רוצה יכול לעשות דומה... אני גם לא שופט... כל אחד עם הבחירה שלו אבל אל תגיד לי או לבחור הצעיר המתלבט שהוא טקוע ושאין לא שום מוצא כי זה לא נכון... אנחנו בני ק-ל חי ולא סוסים וחמורים והכל הכל הכל נתן בידינו .... זושא
 
זושא ברוך הבא לפורום היקר והנחמד

זושא. ברוך הבא לפורום היקר והנחמד שלנו. זה אסף זהבי. מקווה ומעריך שתמצא את מקומך. באהבה אסף.
 

בבון35

New member
שלום זושה. ברוך הבא.

אני נרגעתי שלא תכניס אותי-בבון, בחזרה ל- ZOO חזק ואמץ על החלטתך.
 

Benedict 1981

New member
זושא תסביר את עצמך

דבר ראשון : ברוך הבא (עד כמה שמקום זה ראוי לברכה...) דבר שני: אולי תסביר לי איך אפשר לשכב עם אשתך ולפנטז על בנו של השכן? שלא לדבר על חיים משותפים איתה במשך שנים.. א י ך ?
 

בריה

New member
זושא.

אין מקום להבנה שכולנו אנשים שונים מאוד, בעלי כוחות נפש שונים? אולי אתה מסוגל לחיות כמו שאתה חי. אנשים אחרים לא. גם אם הם מאוד ירצו. לאנשים אחרים זה לא טוב. אז כל הכבוד לך שמצאת דרך לחיות חיים בעלי כפילות. ושטוב לך עם זה. מצטערת אם יש גוון ביקורתי בדבריי. לא לגמרי ברור לי אם זה על הדרך או על ההודעה הקודמת שלך שבאה והכריזה: לכל ההומואים המתוסכלים שלא מוצאים עדיין דרך להתמודד עם הקרעי בנשמתם, הרי לכם הפיתרון-מה שאתם מרגישים תרגישו בלב, שאף אחד לא ידע, שאף אחד לא ירגיש. מעשים- לא מה שמותר בנורמה החברתית. ככה תהיו מאושרים.
 

בריה

New member
תיקון טעות

"הקרעי"- הקרעים, "מעשים-לא מה שמותר.."- רק מה שמותר. טעות פרוידיאנית...
 

zuzuzuzu50

New member
לא אמרתי....

לא אמרתי... ולא התכוונתי להגיד שכולם יוצאים מאותו דפוס. ידוע לכולנו שכל אחד מאתנו מיוחדים ולכל אחד מאתנו תכלית מיוחד כאן בהעולם הדה... אבל אם כל זה... איניני מקבל את שיטת ה-GAY ACTIVISTS האומרים שאם אתה ככה אין מה לעשות. אתה תקוע ולא תוכל לצאת ולא תוכל לשנות זה איננו נכון.. יש אלפי סיפורים של גייז שאכן החליטו לצאת מכל תרבות הגייז המלכודתי ושהצליחו לשנות את חייהם... לא, אני לא אומר שכולם מצליחים לא כולם מצליחים להגמל מסמים ולא כולם מצליחים להגמל אישון לא כולם מצליחים להגמל מכל סוג של התמכרות... ואכן אני יודע בבירור שחיי גייז היא סוג של התמכרות... הייתי שם גם כן ואני יודע... ולהגיד מראש.. שזה השיטה או שזה השיטה לא עובד ואפילו גורם לסיבוחים יותר מסוכנים... זה סתם סוג של הפחדה... ואיננו נוגע לעניין בכלל. לא שוב פעם אני לא כאן להגיד לך או לך או לך מה לעשות עם החיים שלך אבל לבחור המתלבט... תפתחו לו דרך... אולי זה כן יעזור לו אולי זה בדיוק מה שהוא מחפש... זושא
 

בריה

New member
רק עצוב (ומכעיס)

שאתה מתייחס לנטייה מינית כסוג של התמכרות הרסנית כמו סמים או עישון. הרי יש הבדל ברור ומציאותי בין הדברים האלה. האם אתה, אתה ולא התורה, בטוח שנטיה מינית הומוסקסואלית היא שלילית?
 

יודיX3

New member
שוב בריה את מוציאה את המילים מפי

הנטיה היא לא דבר שלילי ולא דבר חיובי- השאלה היא איך אתה חי איתה- וזה לא משנה בכלל אם אתה גיי או סטרייט! האם אתה חי חיי הוללות/סטוצים/בגידות/אורגיות ומה לא או שאתה חי עם בן זוג מתוך אהבה אמיתית? אמנם התופעות השליליות שאמרתי לעיל לדעתי מצויות יותר בקרב גייז אך אין זה אומר שלא ניתן לחיות חיי זוגיות מלאים וטובים עם אותו בן מין.
 
למעלה