עוד על המרת מידי לאודיו

gdhirshfeld

New member
עוד על המרת מידי לאודיו

למה כשהמידי מומר לאודיו הוא מופיע כשני ערוצים- כלומר, הימין והשמאל של הסטריאו. קצת מסובך לעבוד עם זה כשכל שינוי צריך לשנות בשני ערוצים.
 
הרבה מאוד סאונדים

מגיעים בסטריאו , ככה שזה רק הגיוני אם אתה רוצה אפשר לעשות אקספורט למונו , ולעבוד מולו במונו בהצלחה
 

gdhirshfeld

New member
בסדר, זה ברור, אבל

השאלה שלי אם כך היא איך עובדים כשכל ערוץ מוכפל לשניים, האם כל קומפרס וכל פעולה אחרת פשוט עושים פעמיים? פשוט היה נראה לי הגיוני שתהיה איזו צורה למנוע עבודה כפולה.
 

zoomout

New member
אני חושב שהוא התכוון

למה מופיעים לו שני ערוצי מונו במקום ערוץ אחד של סטריו,אז התשובה היא כאשר אתה עושה mixdown אתה יכול לבחור איך אתה רוצה את זה...אתה כנראה בחרת ב split בגלל זה קרה מה שקרה.תבחר כמו בתמונה
 
אאההה

חח - וואלה עכשיו כשאני קורא פתאם זה ברור טוב התשובה מעלי נכונה פלוס :)
 

gdhirshfeld

New member
תודה לכולם, אבל

את זה אני כבר יודע. דוקא ב STEREO INTERLEAVED זה קורה לי. האם זו בעיה בתוכנה (לא מקורית דרך אגב) או שאולי דרוש איזה שינוי בהגדרות באיזה מקום?
 
תן לי לנסות להבין

אתה מייצא מה?? נניח גיטרה?.... אתה רוצה שהיא תיהיה בערוץ אחד של מונו , או שאתה כן מחפש סטריאו? אני מבולבל ממך ,
 

gdhirshfeld

New member
אני מייצא ערוצי מידי שיש

עליהם נגינה של VST. הערוץ הוא ערוץ סטריאו אבל הוא ערוץ מידי. אני רוצה שהוא יישאר ב סטריאו אבל שיהיה ערוץ אודיו כי אני רוצה לעבוד על הערוץ בכל מיני קימפרוסים ואפשקטים בזמן שהוא ערוץ אודיו. כדי לעשות לו PANNING אני צריך שהוא יישאר ערוץ סטריאו אבל אני צריך שהוא יופיע לי כערוץ אחד כדי שלא אעשה עבודה כפולה. אז אני עושה AUDIO MIXDOWN לערוץ וקובע בהגדרות שיהיה ערוץ אודיו במצב STEREO INTERLEAVED. ואז יוצא לי קובץ WAV שהוא באמת קובץ אחד, אבל כשאני מייבא אותו לתוך הקיובייס בחזרה אני מקבל שני ערוצים, אחד לימין ואחד לשמאל עם הסימון L ו F. אני לא מצליח להגיע למצב של ערוץ אחד. אני מקווה שאני מספיק ברור עכשיו.
 

zoomout

New member
כן עכשיו זה יותר ברור

כאשר אתה מייבא את הקובץ מופיעה לך הודעה כמו בתמונה,כנראה האפשרות Split channels מסומנת.תבטל את האפשרות הזאת ויהיה לך קובץ סטריאו אחד בערוץ סטריאו אחד.
 

zoomout

New member
משהוא ששכחתי לציין

אתה עושה עבודה כפולה כאשר אתה מייצא את זה לקובץ ואחרי זה מייבא את הקובץ לתוך ערוץ אודיו מסויים.אתה פשוט יכול לייצא את המידי ישירות לערוץ אודיו בתוך ה mixdown.הסבר בתמונה.
 

gdhirshfeld

New member
תודה רבה, אני מכיר

את האפשרות לייצא הישר לתוך הפרוייקט, אני פשוט מעדיף לייצא לפרוייקט חדש שלא יהיה בו מידי, כדי שהמחשב לא ייצטרך לפתוח כל פעם את הVSTים השונים כשאני פותח את הפרוייקט. בנוגע ל SPLIT CCHANNELS, תיבת הדו- שיח הזו לאמופיעה לי, כנראה שסימנתי שם פעם DON'T ASK ME AGAIN. בטח יש איזו דרך אחרת להגיע אליה?
 

UrBaN Man

New member
וואי וואי וואי בחור, הסתבכת!

אם אני מבין אותך נכון, אתה רוצה לשים על הVSTI (של פסנתר נניח, לא באמת משנה) קומפרסורים / דיליים ומכל טוב. השאלה היא, אם אתה מודע לזה, שכשאתה פותח VSTI אז אוטומטית נפתח לו ערוץ אודיו, שאליו פקודות הMIDI נשלחות? (הרי כך כל העסק עובד) אם כן, נפתרה לך הבעיה. גש לערוץ האודיו של הVSTI, שים עליו איזה פלאג שאתה רוצה, וכשתסיים - כדי למנוע מהמחשב לעבוד קשה מדיי, תעשה "פריז". * למען הסדר של הפרויקט (שתמיד היה חשוב לי), הייתי גורר את ערוץ האודיו של הפלאג היישר מתחת לערוץ הMIDI שלו, ברשימת הערוצים בצד שמאל. (וכמובן אם לא הבנתי אותך, תקן אותי)
 

gdhirshfeld

New member
מה שאתה אומר זה מגניב

והיה חוסך לי הרבה עבודה אם הייתי יודע אותו בזמן. אבל עדיין חסר לי דבר אחד- היכן מתחבא אותו ערוץ אודיו אוטומטי? איפה אני מוצא אותו? (אולי ב POOL)?
 

UrBaN Man

New member
תראה,

כשאתה פותח VSTI חדש (דרך הF11 לדוגמא), נפתחת לך תיקייה ברשימה של הערוצים, בשם "VST Instuments". אם תלחץ על הפלוס, תראה את התוכן שלה, שהוא בעצם ערוצי האודיו של הפלאגינים - שים לב שלהרבה מהפלאגינים יש כמה ערוצי אודיו כי הם תומכים במולטיצ'אנל, ושאתה עובד על הערוץ הנכון. אם אתה מסתבך תוכל למצוא אותי במסנג'ר: [email protected]
 

gdhirshfeld

New member
את התיקיייה הזו אני מכיר,

אבל כשאני פותח אותה יש לי רק ערוצי אוטומציה ולא ערוצי אודיו. אין שם בכלל את התמונה שלגלי הקול שיש תמיד בערוצי אודיו ואין שם בכלל אפשרות של INSERT ב INSPECTOR. בקיצור, אצלי נראה שכל מטרת התיקיה הזו היא לאפשר אוטמציה נפרדת לערוצים שונים במולטיצ'אנל, איך שלא יהיה, ערוצי אודיו לא מצאתי שם. איפה אני טועה?
 

UrBaN Man

New member
גם לא תראה גלי קול,

זה נהיה מורכב להסביר את זה על גבי הפורום (למרות שלא היה אמור
), דבר איתי במסנג'ר (שכתבתי את כתובתו בתגובה מעל זו), ואם אין לך שלח לי מסר ואתן לך את המספר שלי. יום טוב
 
למעלה