עוד עוד משהו
למי שלא הבין או הבינה. אני לא מתכוון 0וגם אין לי הזכות) למתוח ביקורת על אף אחת ואף אחד. אני נהנה לקרוא את כוווווווווווולם. אני רק מבקש, גבירותי ורבותי, נא לקחת הכל בפרופורציה. ועוד מילה לליהי (אם יורשה לי), מנהלת פורום טובה נמדדת בכמה צנזורה היא מסרבת להפעיל, נראה לי שאת מסתדרת לא רע, תמשיכי...
למי שלא הבין או הבינה. אני לא מתכוון 0וגם אין לי הזכות) למתוח ביקורת על אף אחת ואף אחד. אני נהנה לקרוא את כוווווווווווולם. אני רק מבקש, גבירותי ורבותי, נא לקחת הכל בפרופורציה. ועוד מילה לליהי (אם יורשה לי), מנהלת פורום טובה נמדדת בכמה צנזורה היא מסרבת להפעיל, נראה לי שאת מסתדרת לא רע, תמשיכי...