עוד משהו קטן...זה שאני מפעיל איתות

  • פותח הנושא rigi
  • פורסם בתאריך

rigi

New member
עוד משהו קטן...זה שאני מפעיל איתות

זה אומר שמותר לי ישר לעבור נתיב.....? שלא תבינו אותי לא נכון.... נמאס לי גם מנהגים לא מסתכלים במראה ,מפעילים איתות ובלי להיסתכל שוברים ימינה שמאלה לאן שבא להם אני משתגע מזה .אני מסוגל להיתפוצץ על אחד כזה שלושה שבועות בארה``ב פעם אחת לא עשו לי את זה ..... זה ממש לא קשור לזה שאנחנו ישראלים... ולא קשור לזה שאנחנו חמי מזג.... הכי גרוע שרוב האנשים שעושים את זה הם דיי מבוגרים חייבים לעשות משהו בנידון !!!
 

itzik93

New member
הכל בגלל...

המים העכורים והחום במדינה :) וגם בגלל זה שאנשים פה לא חושבים אחד על השני (מה שנקרא התחשבות בזולת) וגם בגלל שלא מלמדים אותם כמו שצריך לנהוג וגם בגלל שאין תרבות מוטורית וגם בגלל שאין אימפרזות טורבו להשכרה בארץ וגם בגלל שיש אנשים עם דעות קדומות וגם בגלל שאנשים פה לא מוכנים לסלוח על טעות (וזה קורה לפעמים !) ואז אובדת לה יכולת ההבחנה אם מדובר בטעות או במטומטם... איציק - שלא מבין מה קורה ל rigi באמצע הלילה... קח ``רגיעון`` - שירגיע לך את הלילה :)
 

אילן די

New member
חזרת מארה``ב לא מזמן ריגי ?

אם כן, אני מבין את ההרגשה שלך. גם אני מרגיש ככה כשאני מגיע לארץ....
 

© DrorZi

New member
הפעלת איתות מהווה בקשה לעבור

נתיב ולא קביעת עובדה חבל שבארץ לא יודעים לאותת כמו שצריך, הפעלת איתות איננה הצהרה ``אני הולך לעבור נתיב, שימו לב`` אלה ``הייתי רוצה לעבור נתיב נא הרשו לי להשתלב`` !!! ואם לא נותנים לך להשתלב אז א-ת-ה זה שצריך לחכות כי אתה זה שביקשת, אז חכה שיתפנה מקום ואז תפנה/תעבור. B-) דרור זי מאותת ת-מ-י-ד
 

אילן די

New member
לא מסכים איתך

בקשה שמקשה. אם תחכה בסבלנות עד שיתנו לך לעבור - אתה תגיע עם הכביש עד תורכיה. בארץ פשוט לא נותנים אז אין ברירה אלא להידחף, בעדינות אמנם ולא בשבירת הגה פראית ומפתיעה, אבל זה מה שאתה נאלץ לעשות. לא עשית את זה אף פעם דרור ? כמו שאומרים - ברומא היה כרומאי....
 

ronabc

New member
אתה לא חייב להסכים

אבל בגלל זה המצב בכבישים נראה ככה......
 

© DrorZi

New member
ברומא התנהג כרומני ....

לא זה המשפט ? :) השאלה היתה לגבי מצב אוטופי, באופן אישי אני תמיד מאותת ומאוד משתדל לא להדחף, מספר הפעמים שאני עובר נתיב בכוח זה כשאני מתחיל להכנס לנתיב ריק ואיזה טמבל מחליט שפתאום בא לו לתת גז, תסכימו איתי שזה מצב לא נעים ואין מה לעשות. אז אני עושה את עצמי לא רואה/שומע אותו וממשיך בטבעיות פנימה. העניין שאני העלתי זה מה אמור להיות המצב לא מה המצב בפועל, את זה כולנו יודעים B-) דרור זי, חי באשליות.
 
למעלה