עוד משהו על הכרמלית

מצב
הנושא נעול.
עוד משהו על הכרמלית

עוד משהו על הכרמלית
לקח 10 ימים להחליף את הכבל, כלומר שלוא היה בזמנו כבל רזרבי בנמצא, אזי כבר במחצית אפריל הכרמלית יכלה לחדש את השרות שלה במקום להפסיד 4 חודשים.

שאלה: מה עם הקרונות? הם כבר בפעולה מזה 22 שנה עם תחזוקה שוטפת אבל ללא שפוץ כללי באותה תקופה.

תוחלת החיים המקובלת לקרונות רכבת או מטרו היא 30 עד 40 שנה(יש חריגים!) והמערכות מהדור הראשון של הכרמלית עברו שפוץ כללי החל מ 1968 אחרי שמוש רציף של 9 שנים בלבד(!) למערכת הראשונה ו 11 שנים למערכת השניה, בזכות מערכת שלישית שנרכשה ב 1966.

בהנחה שהמערכות החדישות טובות יותר מאלו שנרכשו ב 1956, סביר לדחות במקצת את הבקורת הכללית שלהן, אבל לא יותר מדי!
במילים אחרות: כדי שלא יווצר מצב כמו שהיה עם הכבל, אולי עתה הוא הזמן להזמין מערכת קרונות נוספת כדי להתחיל רוטציה של שפוץ כללי על מנת להעריך את חייהן של המערכות הקיימות.
 

amit1270

New member
הכרמלית היא לא מטרו ולא רכבת ואין מה להשוות לקרונות של מטרו

עוד משהו על הכרמלית
לקח 10 ימים להחליף את הכבל, כלומר שלוא היה בזמנו כבל רזרבי בנמצא, אזי כבר במחצית אפריל הכרמלית יכלה לחדש את השרות שלה במקום להפסיד 4 חודשים.

שאלה: מה עם הקרונות? הם כבר בפעולה מזה 22 שנה עם תחזוקה שוטפת אבל ללא שפוץ כללי באותה תקופה.

תוחלת החיים המקובלת לקרונות רכבת או מטרו היא 30 עד 40 שנה(יש חריגים!) והמערכות מהדור הראשון של הכרמלית עברו שפוץ כללי החל מ 1968 אחרי שמוש רציף של 9 שנים בלבד(!) למערכת הראשונה ו 11 שנים למערכת השניה, בזכות מערכת שלישית שנרכשה ב 1966.

בהנחה שהמערכות החדישות טובות יותר מאלו שנרכשו ב 1956, סביר לדחות במקצת את הבקורת הכללית שלהן, אבל לא יותר מדי!
במילים אחרות: כדי שלא יווצר מצב כמו שהיה עם הכבל, אולי עתה הוא הזמן להזמין מערכת קרונות נוספת כדי להתחיל רוטציה של שפוץ כללי על מנת להעריך את חייהן של המערכות הקיימות.
הכרמלית היא לא מטרו ולא רכבת ואין מה להשוות לקרונות של מטרו
ידוע לך על בעיות עם הקרונות הקיימים? (בני כמה הם? חשבתי שהם הוחלפו כשהכרמלית חזרה לפעול ב-1992.)
 
תשובות

הכרמלית היא לא מטרו ולא רכבת ואין מה להשוות לקרונות של מטרו
ידוע לך על בעיות עם הקרונות הקיימים? (בני כמה הם? חשבתי שהם הוחלפו כשהכרמלית חזרה לפעול ב-1992.)
תשובות
1. למה לא להשוות למטרו?
2. לא ידוע לי על בעיות.
3. בני 22 אולי 23?
4. אתה צודק הקרונות האלה החליפו את הקרונות שהובאו לארץ ב 1959 ו 1968 ושיצאו משימוש ב 1983 כמדומני(אביתר 77777777 חקר את הנושא).
 

olli3

New member
מנהל
זו בעצם מעלית, קצת קשה להשוות אותה למשהו שהוא לא מעלית.

תשובות
1. למה לא להשוות למטרו?
2. לא ידוע לי על בעיות.
3. בני 22 אולי 23?
4. אתה צודק הקרונות האלה החליפו את הקרונות שהובאו לארץ ב 1959 ו 1968 ושיצאו משימוש ב 1983 כמדומני(אביתר 77777777 חקר את הנושא).
זו בעצם מעלית, קצת קשה להשוות אותה למשהו שהוא לא מעלית.
 

amit1270

New member
תשובות לתשובות

תשובות
1. למה לא להשוות למטרו?
2. לא ידוע לי על בעיות.
3. בני 22 אולי 23?
4. אתה צודק הקרונות האלה החליפו את הקרונות שהובאו לארץ ב 1959 ו 1968 ושיצאו משימוש ב 1983 כמדומני(אביתר 77777777 חקר את הנושא).
תשובות לתשובות
1. כי אלה מערכות שונות בתכלית, שהמשותף ביניהן הוא שיש להן גלגלים ומסילה, אבל לא הרבה יותר מזה.
2. אז למה להמציא בעיות לא קיימות?
3. ככל הנראה...
4. אאל"ט הכרמלית הפסיקה לפעול ב-1986 ונפתחה מחדש ב-1992.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה