עוד מעט - שרשור תמונות חמות מהתנור,

מצב
הנושא נעול.
בהמשך רחוב הרצל כבר יש הפרדה.

קטע לא בלעדי למטרונית
בקטע האדום במפה, שהוא צוואר הבקבוק של הכניסה להדר, אין בכלל נתיב ייעודי למטרונית והיא תיאלץ לעמוד בפקק הרגיל. בקטע המקווקוו נתיב המטרונית משמש גם כנתיב לפנייה ימינה, ואינו מופרד מהנתיב הרגיל בשום צורה. הפנייה ימינה היא לרחוב שבמפה מסומן כרחוב ללא מוצא, אך לאחרונה המשיכו אותו עד יל"ג, וכיום אפילו עוברים בו אוטובוסים.
בהמשך רחוב הרצל כבר יש הפרדה.
רכבים פרטיים מנצלים את זה שמחסום השבת מוצב רק בנתיב הרגיל, ונוסעים במת"צ במקום.
 

jarondl

New member
יש מחסום שבת?

בהמשך רחוב הרצל כבר יש הפרדה.
רכבים פרטיים מנצלים את זה שמחסום השבת מוצב רק בנתיב הרגיל, ונוסעים במת"צ במקום.
יש מחסום שבת?
מה זה אומר לגבי הסיכויים להפעיל את המטרונית 24/7?
או שזה רק הקו הראשי?
 
בהדר עובר קו 3, והוא לא יפעל בשבת.

יש מחסום שבת?
מה זה אומר לגבי הסיכויים להפעיל את המטרונית 24/7?
או שזה רק הקו הראשי?
בהדר עובר קו 3, והוא לא יפעל בשבת.
מסיבות לא ברורות הוא גם לא יפעל בלילה.
הקו היחיד שיפעל 24/7 הוא קו 1 שעובר דרך העיר התחתית.
 
זהו מחיפה, עד ה-2 באוגוסט


עוד מעט - שרשור תמונות חמות מהתנור,
אך תחילתו בשאלה: מה בתמונה?
זהו מחיפה, עד ה-2 באוגוסט

יש עוד כמה תמונות שנראו לי פחות מעניינות, בעיקר עוד זוויות על נתיב המטרונית בין לב המפרץ לגשר פז, על רמפת מסילת העמק ועל שני עמודי הבטון בתחנת לב המפרץ שבהם נפתח השרשור. אני יכול להעלות אם תבקשו.
כל התמונות קיימות גם בגודל המקורי, אז אם אתם רוצים שאגדיל משהו, אפשר. האיכות לא תהיה מדהימה, בכל זאת זה צולם מטלפון סלולרי.
 

mauzer

New member
תודה על התמונות

זהו מחיפה, עד ה-2 באוגוסט

יש עוד כמה תמונות שנראו לי פחות מעניינות, בעיקר עוד זוויות על נתיב המטרונית בין לב המפרץ לגשר פז, על רמפת מסילת העמק ועל שני עמודי הבטון בתחנת לב המפרץ שבהם נפתח השרשור. אני יכול להעלות אם תבקשו.
כל התמונות קיימות גם בגודל המקורי, אז אם אתם רוצים שאגדיל משהו, אפשר. האיכות לא תהיה מדהימה, בכל זאת זה צולם מטלפון סלולרי.
תודה על התמונות
בינתיים הורסים את הבית של המטרונית, מפעל הארגז בת"א
 

jarondl

New member
תודה רבה איליה!

זהו מחיפה, עד ה-2 באוגוסט

יש עוד כמה תמונות שנראו לי פחות מעניינות, בעיקר עוד זוויות על נתיב המטרונית בין לב המפרץ לגשר פז, על רמפת מסילת העמק ועל שני עמודי הבטון בתחנת לב המפרץ שבהם נפתח השרשור. אני יכול להעלות אם תבקשו.
כל התמונות קיימות גם בגודל המקורי, אז אם אתם רוצים שאגדיל משהו, אפשר. האיכות לא תהיה מדהימה, בכל זאת זה צולם מטלפון סלולרי.
תודה רבה איליה!
 
בניית תחנת המטרונית ''הנביאים''

זהו מחיפה, עד ה-2 באוגוסט

יש עוד כמה תמונות שנראו לי פחות מעניינות, בעיקר עוד זוויות על נתיב המטרונית בין לב המפרץ לגשר פז, על רמפת מסילת העמק ועל שני עמודי הבטון בתחנת לב המפרץ שבהם נפתח השרשור. אני יכול להעלות אם תבקשו.
כל התמונות קיימות גם בגודל המקורי, אז אם אתם רוצים שאגדיל משהו, אפשר. האיכות לא תהיה מדהימה, בכל זאת זה צולם מטלפון סלולרי.
בניית תחנת המטרונית ''הנביאים''
זו תחנה סופית.
מכאן המטרונית תפנה ימינה לרחוב החולץ לתחנה הנקראת "העירייה" הנמצאת ברחוב החלוץ 14-18
 
בחיפה מרכז יש אאל"ט שלוש מכונות תיקוף.

לא מדדתי אורך

אך יש תחנות "קטנות" כמו זו בדרך בר יהודה (ליד בזק),
ויש תחנות "ארוכות" כמו זו בדרך העצמאות "רכבת מרכז"
אחד הסימנים היא הסככה הכפולה ל-"תחנות הארוכות"
בחיפה מרכז יש אאל"ט שלוש מכונות תיקוף.
לעומת זאת, מספר מכונות הכירטוס למיטב זכרוני הוא רק 2, מה שעלול ליצור עומסים אחרי שמגיעה רכבת.
 

jarondl

New member
נכון, אבל לרוב היוממים יש כרטיסיה

בחיפה מרכז יש אאל"ט שלוש מכונות תיקוף.
לעומת זאת, מספר מכונות הכירטוס למיטב זכרוני הוא רק 2, מה שעלול ליצור עומסים אחרי שמגיעה רכבת.
נכון, אבל לרוב היוממים יש כרטיסיה
אם המכונות יעבדו טוב (למשל כמו ברכבת), כולל הצד של המזומן,
אז שתי מכונות אמורות להספיק. בשעות הלחץ הרוב הם נוסעים קבועים שקונים כרטיס פעם ב10-15 נסיעות או פעם בחודש.
 
מקווה שאתה צודק, אבל מדובר בתחנת רכבת

נכון, אבל לרוב היוממים יש כרטיסיה
אם המכונות יעבדו טוב (למשל כמו ברכבת), כולל הצד של המזומן,
אז שתי מכונות אמורות להספיק. בשעות הלחץ הרוב הם נוסעים קבועים שקונים כרטיס פעם ב10-15 נסיעות או פעם בחודש.
מקווה שאתה צודק, אבל מדובר בתחנת רכבת
ולכן לרבים מהנוסעים זו נסיעה ראשונה בחיפה ואין להם כרטיסיה.
ראה לדוגמה את העומס בתחנת הרכבת הקלה של ירושלים "תחנה מרכזית".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה