עוד מעט - שרשור תמונות חמות מהתנור,

מצב
הנושא נעול.
והנה תחנת המטרונית השנייה בתוך מרכזית המפרץ

המשך: מרכזית המפרץ החדשה
והנה תחנת המטרונית השנייה בתוך מרכזית המפרץ
(כי כמובן שצריך תחנות לשני כיוונים). היום היא משמשת כרציף הורדה.
התמונה צולמה בערך מאותה נקודה של התמונה הקודמת, אבל לצד השני.
 
כשהתחלתי לעלות ברגל להדר, כבר התחיל להחשיך

עוד מעט - שרשור תמונות חמות מהתנור,
אך תחילתו בשאלה: מה בתמונה?
כשהתחלתי לעלות ברגל להדר, כבר התחיל להחשיך
ולכן אני מתנצל מראש על איכות התמונות. הן טובות להתרשמות כללית בלבד.
 
עדיין בגשר פז: שלט של העבודות על קיצור הדרך.

כשהתחלתי לעלות ברגל להדר, כבר התחיל להחשיך
ולכן אני מתנצל מראש על איכות התמונות. הן טובות להתרשמות כללית בלבד.
עדיין בגשר פז: שלט של העבודות על קיצור הדרך.
אפשר להגדיל אם מישהו רוצה.
 
הכביש מתחת לגשר פז הפך לחד-סטרי לרכב פרטי

כשהתחלתי לעלות ברגל להדר, כבר התחיל להחשיך
ולכן אני מתנצל מראש על איכות התמונות. הן טובות להתרשמות כללית בלבד.
הכביש מתחת לגשר פז הפך לחד-סטרי לרכב פרטי
ודו-סטרי למטרונית.
בינתיים האוטובוסים נוסעים רק בנתיב לכיוון חיפה, בכיוון ההפוך האוטובוסים נוסעים בנתיב הרכב הפרטי.
 
פיצול המטרונית: ישר להדר, ימינה העירה

כשהתחלתי לעלות ברגל להדר, כבר התחיל להחשיך
ולכן אני מתנצל מראש על איכות התמונות. הן טובות להתרשמות כללית בלבד.
פיצול המטרונית: ישר להדר, ימינה העירה
כמו שאתם רואים, נהגי חיפה לא ממושמעים לחלוטין למת"צים החדשים. אני תוהה אם אנשים מרגישים בנוח לנסוע במת"צים רק בשבת או שהמשמעת התפוררה באופן כללי.
 
שארית מפתיחת שתי התחנות המרכזיות של חיפה

כשהתחלתי לעלות ברגל להדר, כבר התחיל להחשיך
ולכן אני מתנצל מראש על איכות התמונות. הן טובות להתרשמות כללית בלבד.
שארית מפתיחת שתי התחנות המרכזיות של חיפה
אז הוצבו בכל רחבי חיפה שלטים ענקיים "למרכזית המפרץ" ושנה או שנתיים אחר כך "למרכזית חוף הכרמל".
 
קטע לא בלעדי למטרונית

עוד מעט - שרשור תמונות חמות מהתנור,
אך תחילתו בשאלה: מה בתמונה?
קטע לא בלעדי למטרונית
בקטע האדום במפה, שהוא צוואר הבקבוק של הכניסה להדר, אין בכלל נתיב ייעודי למטרונית והיא תיאלץ לעמוד בפקק הרגיל. בקטע המקווקוו נתיב המטרונית משמש גם כנתיב לפנייה ימינה, ואינו מופרד מהנתיב הרגיל בשום צורה. הפנייה ימינה היא לרחוב שבמפה מסומן כרחוב ללא מוצא, אך לאחרונה המשיכו אותו עד יל"ג, וכיום אפילו עוברים בו אוטובוסים.
 
הרצל פינת יל"ג, הנתיב הלא-בלעדי

קטע לא בלעדי למטרונית
בקטע האדום במפה, שהוא צוואר הבקבוק של הכניסה להדר, אין בכלל נתיב ייעודי למטרונית והיא תיאלץ לעמוד בפקק הרגיל. בקטע המקווקוו נתיב המטרונית משמש גם כנתיב לפנייה ימינה, ואינו מופרד מהנתיב הרגיל בשום צורה. הפנייה ימינה היא לרחוב שבמפה מסומן כרחוב ללא מוצא, אך לאחרונה המשיכו אותו עד יל"ג, וכיום אפילו עוברים בו אוטובוסים.
הרצל פינת יל"ג, הנתיב הלא-בלעדי
מבט לכיוון הגיבורים
 
הנתיב המשותף לכיוון השני, ותחילת הנת"צ

קטע לא בלעדי למטרונית
בקטע האדום במפה, שהוא צוואר הבקבוק של הכניסה להדר, אין בכלל נתיב ייעודי למטרונית והיא תיאלץ לעמוד בפקק הרגיל. בקטע המקווקוו נתיב המטרונית משמש גם כנתיב לפנייה ימינה, ואינו מופרד מהנתיב הרגיל בשום צורה. הפנייה ימינה היא לרחוב שבמפה מסומן כרחוב ללא מוצא, אך לאחרונה המשיכו אותו עד יל"ג, וכיום אפילו עוברים בו אוטובוסים.
הנתיב המשותף לכיוון השני, ותחילת הנת"צ
 
נתיב המטרונית משמש גם לפנייה ימינה

קטע לא בלעדי למטרונית
בקטע האדום במפה, שהוא צוואר הבקבוק של הכניסה להדר, אין בכלל נתיב ייעודי למטרונית והיא תיאלץ לעמוד בפקק הרגיל. בקטע המקווקוו נתיב המטרונית משמש גם כנתיב לפנייה ימינה, ואינו מופרד מהנתיב הרגיל בשום צורה. הפנייה ימינה היא לרחוב שבמפה מסומן כרחוב ללא מוצא, אך לאחרונה המשיכו אותו עד יל"ג, וכיום אפילו עוברים בו אוטובוסים.
נתיב המטרונית משמש גם לפנייה ימינה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה