עוד מעט חוזרים ללימודים..איך מרגישים?

noamgk

New member
ביבי כותב את כל נאומיו לבד.

בניגוד לציפורה, אגב, שלא שמה מסקרה בעיניים בלי פיקוח של "אדלר את ארד יחצ"נות ומיתוג בע"מ".
 

בארבאבא

New member
אני בטוחה..

שאלת אותו,הא? חח זה כאילו שאתה מנסה לשכנע אותי להתחיל לחבב את ביבי,זה לא יקרה. ותעזוב את לבני המסכנה בשקט.אפשר לחשוב שאמרתי לך שהיא האחת והיחידה, ובבחירות הבאות רק לבני!
 

noamgk

New member
אחד המקורבים אליו אמר את זה.

אני מנסה להסביר לך שהוא אדם איכותי ומנהיג טוב. השנאה שלך אליו נובעת מהיותו ימני בלבד - אי אפשר להסביר אותה אחרת. שנאת אותו לפני שנבחר, ואת תמשיכי לשנוא אותו עד שיגמור את הקדנציה שלו, מפני שאת לא מוכנה להודות שהוא עושה משהו טוב. אשה שכל שאיפתה תביא ח"ו אם תתקיים לאלפי הרוגים ופצועים ולמלחמה מתמדת, וכן להרס ארץ ישראל ומדינת ישראל, היא לא מסכנה, ואסור לעזוב אותה בשקט עד שהיא תיעלם. כרגע היא הכאילו-אלטרנטיבה היחידה, אז אם את מבקשת להוריד את ביבי - את מבקשת להעלות את ציפי. אולי אם תכירי במגרעת העצומה שהיא ציפי לבני, תלמדי להכיר טובה על כך שיש לך ראש ממשלה כל כך טוב.
 

בארבאבא

New member
כלל וכלל לא!

אני חייבת לציין,שלמרות שדעותי נוטות שמאלה,אני אפילו לא מחבבת את אלו שיושבים בצד הזה. ברק בעיניי הוא אדם חסר כריזמה[שלא כמו ביבי],שלא יודע מה מוציא מהפה וצבוע לא קטן. ושלא נתחיל לדבר על פרץ..בדיחה מהלכת. זה כלל לא קשור לעובדה שנתניהו ימני.למען האמת,אם הוא היה בשמאל,הייתי עוד יותר סולדת ממנו. אני לא חובבת פוליטיקאים,לא מחבבת כלל את האנשים שיושבים שם,ולא משנה לאיזה כיוון הם נוטים. תן לי משהו טוב שהוא עשה. אני מעדיפה לומר ליברמן ולא נתניהו[למרות שגם הוא דיי איכזב..]
 

noamgk

New member
בתור התחלה,

תוך התעלמות מדברים קטנים (כמו בערך כל דבר שהוא עשה מאז שהוא נבחר לקדנציה הזאת - כולל התקציב הדו-שנתי, הממשלה היציבה, הרפורמות בכלכלה) - בראש ובראשונה: נאום בר אילן והמלחמה העקבית שלו מול הלחץ של האנטישמי השחור מהבית הלבן וחבר מרעיו. אני לא חשוד באהדת-יתר לפשרנות שהוצגה בנאום בר אילן (ההכרה במדינה "פלשתינאית" כביכול), אבל זה היה צעד נהדר, אמיץ ומחושב בדרך לשינוי התודעה העולמית (וגם הישראלית) בכל הנוגע ליחסנו מול אויבנו הרצחניים בעזה ויו"ש. צעד קטן, אבל חשוב. ביבי מצליח לתמרן בכישרון בין הצורך להרגיע את אובמה, לבין האידאולוגיה שלו ושאיפתו לפתח את ההתיישבות בירושלים, ביהודה ובשומרון. לדעתי אפשר יותר (במיוחד כאשר יש לו קואליציה כל כך ימנית), אבל נחיה עם מה שיש ועם ציפיות לעתיד. אולי תראי את זה כדבר שולי, אבל כאן ראוי להזכיר, שמתקופת רבין וממשלתו הרופסת - דרך ממשלות ברק, שרון ואולמרט - לא ראינו שום שינוי בנוגע למדיניות השמאל שלקחה אותנו צעד אחר צעד לאבדון. סוף סוף יש קצת שינויים בשטח, קצת שיפור בצורת ההתנהלות שלנו. שנזכה, לקראת השנה החדשה, שנראה עוד ועוד שינויים לטובה - במשפט, בחינוך, בכלכלה, בחברה ועוד.
 

aviel931

New member
ברק כריזמטי מאוד

ברק הוא מנהיג דגול, וטוב שהוא שר הביטחון...
 

בארבאבא

New member
בתור שר ביטחון הוא היה מצויין.

אבל כראש ממשלה הוא דיי חלש. מנהיג דגול..בוא נגזים!אתה מחמיא יותר מידי לאנשים הלא נכונים.... והוא ממש לא כריזמטי.
 

noamgk

New member
כן, כי ביבי הוא ראש ממשלה גרוע.

בטח ציפי לבני היתה מנהלת את המדינה הזאת טוב יותר, הא?
 
אתה רומז שהעובדה שציפי לבני לא יותר טובה

הופכת את ביבי לראש ממשלה טוב ? מצחיק משהו.
 

noamgk

New member
לא.

אני אומר (לא רומז) שביבי הוא ראש ממשלה מצויין (לפחות עד עכשיו) - גם אם יכול היה להיות טוב יותר - ושה"אלטרנטיבה" הברברנית מפחידה מספיק בשביל להפוך את ביבי לדיקטטור עד לסוף ימיו (או ימיה). אני צוחק כמובן - - אבל זה מעביר את המסר די טוב, לדעתי.
 
טוב על דעה אני לא אתווכח

אבל שלא תגיד שההודעה האחרונה שלך לא היתה מי יודע מה הגיונית.
 

noamgk

New member
על החלק הפחות הגיוני שבה,

הסברתי שאני צוחק. בנוגע לשאר - אין יותר הגיוני מזה.
 

בארבאבא

New member
לא אמרתי שהשניים האחרים טובים יותר..

אך לומר שביבי הוא ראש הממשלה הכי טוב מאז יצחק שמיר.. הרשה לי לגחך! ביבי הוא סמל הקפיטליזם. הדבר היחיד שאני יכולה לומר לזכותו זה שהוא יודע להסתיר לא רע את השחיתויות שלו. [אבל בוא ניתן לזה עוד שנה ככה..] ואגב,אתה לא יכול לדעת איך ציפי לבני כראש ממשלה. את ביבי וברק לצערי יצא לנו לראות.
 

aviel931

New member
וציפורה שפיצר לא קפיטליסטית?../images/Emo6.gif

אם היא יודעת בכלל מה ההבדל... כי בגזירות של ביבי היא יפה מאוד הצביע בעד... ואפילו לא השמיעה ציוץ התנגדות. קדימה זה יצור כלאים שמאל מדינית וימין כלכלית
 

בארבאבא

New member
לא זכור לי שכתבתי פה

שבבחירות הבאות אני מצביעה קדימה. סה"כ,אמרתי שאני חושבת שאי אפשר לקבוע יכולת של אדם מבלי להכיר אותו.
 
למעלה