עוד מבט על המפגש
אז זה התחיל, כמו אצל כולם אני מניח, בלבטים רבים, אבל מרגע שנתקבלה ההחלטה שהולכים וזהו, מאותו רגע זה נהיה הרבה יותר קל... השיחה הראשונה היתה כמובן לסוכן הביטוח שלי. פוליסה מיוחדת לביטוח נגד גניבת טאסות, פרמיה מוגדלת וכיו``ב. אח``כ נעזרתי בשירותיהם של מורה דרך מיומן ושומר ראש מסוקס, כדי להגיע בביטחה למקום האירוע. אמנם אחרי חצי שעה של חיפושים שומר הראש נאלץ להגן על מורה הדרך מפני, אבל נעזוב את זה לפעם אחרת... והמפגש עצמו? איפה נתחיל... קודם כל מי היה... נתחיל בזה שהפטישון התגלה כטיפוס רך לבב ומסביר פנים עד מאוד. אמנם תכונות אלה הופנו בעיקר לאורחים ממין נקבה, אבל מי אני שאקטר... עוד בלטו בנוכחותן זוג הגראציות, שתיאמו מראש כנראה את מלבושיהן הכהים (שלא לומר שחורים). מסתבר אמנם שאורית 36 באמת מכירה כל נפש חיה, ורוב הנפשות החיות גם הכירו אותה... מישל בת 33 היתה עסוקה רוב הערב במפגשי הכרות כאלה או אחרים. לא פלא שהתעלמה ממני באלגנטיות, אבל בזה עוד נטפל פעם אחרת, חובבת מרעה שכזאת... מי עוד היה? אה כן, הרקדן שאינו רוקד, יפעת שאינה מתעייפת, קאט בלו שדמתה דמיון מפתיע ללי 28 (ואפילו מתלבשת די דומה!!!). תשומת לב גדולה ריכזה מרי-לו כמובן. לו היתה שומעת את חוות הדעת של מועדון המעריצים הצופים מן הצד, ודאי היו פניה עוטים את גוון מכנסיה תוך שניות מעטות... הפטריה הסגולה הסתובב לו בחדר כאובד עצות, חציו עימנו וחציו לא, נראה כמי שמשווע לליטוף של חיבה, והנה, הנה נכנס לו לחדר עוד טיפוס מוכר... מדוע קמו כולם? אה... מיק נכנס... חיוך רחב לשפתיו ומבט זחוח למדי. בזוית עיני, אי שם בקצה החדר אני רואה מישהי ש(עוד)לא מכירה אותו. בטח לא שייכת לחדר הזה...אין דבר, תוך כמה דקות הענין הזה יתוקן. ועכשיו כמה מילים על האוכל: היה אוכל. אלה היו כמה מילים על האוכל. אה, סקסו ידידי, הפסדת זוג ברמניות לעילא ולעילא... ראשה של האחת היה עטוי פיחלוסים מיני רסטאיים, והאחרת לבשה בלונד, ככה סתם בשביל החברה... והאווירה? נו, אני משער שכל אחד רואה את הדברים בצורה קצת שונה. מוזר שאפשר להגיע לאינטימיות מדהימה ממש ולחשיפה גדולה כשלא מכירים ממש את מי שעומד מאחורי הניק, ואילו כשרואים את הפנים יש מעין נסיגה בעומק היחסים. ואולי בעצם זה לא מוזר אלא מובן מאליו... ואיך אפשר בלי ההוא שלחש לאזני, לקראת סוף הערב, ``רואה את ההיא שם? אני לא מאמין שאיתה סייברתי... בא לי להקיא מהדברים שאמרתי לה...`` רק בשמחות...
אז זה התחיל, כמו אצל כולם אני מניח, בלבטים רבים, אבל מרגע שנתקבלה ההחלטה שהולכים וזהו, מאותו רגע זה נהיה הרבה יותר קל... השיחה הראשונה היתה כמובן לסוכן הביטוח שלי. פוליסה מיוחדת לביטוח נגד גניבת טאסות, פרמיה מוגדלת וכיו``ב. אח``כ נעזרתי בשירותיהם של מורה דרך מיומן ושומר ראש מסוקס, כדי להגיע בביטחה למקום האירוע. אמנם אחרי חצי שעה של חיפושים שומר הראש נאלץ להגן על מורה הדרך מפני, אבל נעזוב את זה לפעם אחרת... והמפגש עצמו? איפה נתחיל... קודם כל מי היה... נתחיל בזה שהפטישון התגלה כטיפוס רך לבב ומסביר פנים עד מאוד. אמנם תכונות אלה הופנו בעיקר לאורחים ממין נקבה, אבל מי אני שאקטר... עוד בלטו בנוכחותן זוג הגראציות, שתיאמו מראש כנראה את מלבושיהן הכהים (שלא לומר שחורים). מסתבר אמנם שאורית 36 באמת מכירה כל נפש חיה, ורוב הנפשות החיות גם הכירו אותה... מישל בת 33 היתה עסוקה רוב הערב במפגשי הכרות כאלה או אחרים. לא פלא שהתעלמה ממני באלגנטיות, אבל בזה עוד נטפל פעם אחרת, חובבת מרעה שכזאת... מי עוד היה? אה כן, הרקדן שאינו רוקד, יפעת שאינה מתעייפת, קאט בלו שדמתה דמיון מפתיע ללי 28 (ואפילו מתלבשת די דומה!!!). תשומת לב גדולה ריכזה מרי-לו כמובן. לו היתה שומעת את חוות הדעת של מועדון המעריצים הצופים מן הצד, ודאי היו פניה עוטים את גוון מכנסיה תוך שניות מעטות... הפטריה הסגולה הסתובב לו בחדר כאובד עצות, חציו עימנו וחציו לא, נראה כמי שמשווע לליטוף של חיבה, והנה, הנה נכנס לו לחדר עוד טיפוס מוכר... מדוע קמו כולם? אה... מיק נכנס... חיוך רחב לשפתיו ומבט זחוח למדי. בזוית עיני, אי שם בקצה החדר אני רואה מישהי ש(עוד)לא מכירה אותו. בטח לא שייכת לחדר הזה...אין דבר, תוך כמה דקות הענין הזה יתוקן. ועכשיו כמה מילים על האוכל: היה אוכל. אלה היו כמה מילים על האוכל. אה, סקסו ידידי, הפסדת זוג ברמניות לעילא ולעילא... ראשה של האחת היה עטוי פיחלוסים מיני רסטאיים, והאחרת לבשה בלונד, ככה סתם בשביל החברה... והאווירה? נו, אני משער שכל אחד רואה את הדברים בצורה קצת שונה. מוזר שאפשר להגיע לאינטימיות מדהימה ממש ולחשיפה גדולה כשלא מכירים ממש את מי שעומד מאחורי הניק, ואילו כשרואים את הפנים יש מעין נסיגה בעומק היחסים. ואולי בעצם זה לא מוזר אלא מובן מאליו... ואיך אפשר בלי ההוא שלחש לאזני, לקראת סוף הערב, ``רואה את ההיא שם? אני לא מאמין שאיתה סייברתי... בא לי להקיא מהדברים שאמרתי לה...`` רק בשמחות...